سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



براي مقابله با ترس از تاريک


باشگاه خبرنگاران/در هنگام قطع برق، برای خوگیری‌ و غلبه به ترس از تاریکی سایه بازی کنید.

جعفر بای، آسیب شناس با اشاره به اینکه بهترین راه برای غلبه بر ترس از تاریکی دوستی با تاریکی است اظهار کرد: به جای جیغ زدن در هنگام قطع برق وتاریکی، بهتر است سایه بازی کنید زیرا این بازی بسیار به کاهش ترس و خوگیری به آن کمک می‌کند.

وی تصریح کرد: با نور انداختن بر روی دیوار، دستان خود را به شکل آدم و حیوانات مختلف درآورده و سناریویی به شکل طنز و همراه با شور و شوق اجرا کنید.

بای با بیان دیگر راه مقابله با ترس افزود: در مورد ترس بحث کنید، هیچ گاه بر روی احساساتی همچون ترس سرپوش نگذاشته و آن را کوچک‌ نشناسید بلکه به آن اعتراف کنید.

این آسیب شناس در پایان گفت: اگر والدین تجارب خود را از چگونگی مقابله با ترسشان در دوران کودکی برای فرزندان تعریف کنند در کاهش ترس و یادگیری غلبه بر آن بسیار موثر است.


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟