ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مدیرعامل ملوان: مسئولیت شکست را به عهده می گیرم


به گزارش روز دوشنبه ایرنا، مسعود رضاییان در این بیانیه با ابراز تاسف از وضعیت پیش آمده برای تیم ملوان مسئولیت شکست را به عهده گرفته و افزوده بودن یا نبودن من یا یکایک بازیکنان و اعضای کادر فنی و سرپرستی تیم و کارکنان باشگاه اصلاً اهمیت ندارد و آنچه که مهم است برپاخاستن دوباره ملوان است.
وی تصریح کرده که این سقوط قابل پیش بینی بود، اما قابل فهم، باورکردنی و از همه بدتر تحمل کردنی هم نیست و به عنوان ناخدای این کشتی اینک به گل نشسته از همه عاشقان دل خسته ملوان از ته دل عذرخواهی می کنم که کشتی به منزل نرسید.
صفر تا صد مسئولیت این ناکامی بر دوش من است و از همه بزرگواران استدعا دارم فرزندان برومند خودتان، بازیکنان ملوان را در برهه بسیار حساس و خطیر تنها نگذارید و همچون دریای شمال با سخاوت، مطمئن باشید که همه بازیکنان، کادر فنی و سرپرستی از اولین روز شروع تمرینات تا ساعت هشت شب جمعه سیاه 24 اردیبهشت یک لحظه کم فروشی نکردند.
وی با بیان اینکه در سقوط تیم ملوان عوامل بسیار زیادی دخیل بوده اند بررسی عوامل شکست تیم را ضروری خوانده و افزوده: اینک زمان انتقال خشم و مجازات نیست بلکه زمان باز سازی در سایه اندیشه و دوباره ساختن ملوان است.
رضاییان تصریح کرده :برای برخاستن دوباره قوی سپید و پرواز در آسمان لیگ وقت تنگ است و باید در سایه لطف و حمایت شما حامیان همیشگی این تیم و خرد جمعی پیشکسوتان و مسئولان، فصل گذشته را بخوبی تجزیه و تحلیل کنیم.
مدیرعامل ملوان در خاتمه یادآور می شود: در طول هشت ماه حضور در باشگاه دیدم که هیات مدیره و در راس آنها، رئیس هیات مدیره بسیار فراتر از وظیفه سازمانی خود عمل کرده و تیمی را که شب قبل از ورود به لیگ برتر بی یار و یاور و بدون مالک یا حامی مالی تنها مانده بود، تحویل گرفته و بیش از توان خود حمایت کردند.
6030**1379

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
داعش مسئولیت حمله مسلحانه در تونس را به عهده گرفت