فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



نمایش «با من حرف نمی‌زنی چرا؟» در ایام فاطمیه اجرا می‌شود


به گزارش خبرگزاری تسنیم، این نمایش که نوشته کامران شهلایی است ماجرای دختری را به نمایش می‌گذارد که پدرش را از دست داده و دچار بیماری شده است. او آرزو دارد که پدرش را در خواب ببیند؛ اما این اتفاق روی نمی‌دهد و او روز به روز پریشان تر و خسته‌تر می شود تا اینکه ... .

«با من حرف نمی‌زنی چرا؟» در چهارمین جشنواره تئاتر شهر تندیس طراحی صحنه، تندیس و دیپلم افتخار طراحی لباس، تقدیر از بازیگری زن و کاندیدای دریافت جایزه بازیگری مرد را از آن خود کرده است، اجرای عمومی خود را از دوم اسفند ساعت 18:30 در خانه نمایش اداره تئاتر آغاز می‌کند.

در این نمایش احمد صمیمی، امین وحیدی پور، رضا یعقوبی، شادی صیادی و هما پریسان ایفای نقش می‌کنند. طراح صحنه این نمایش هما پریسان، طراح لباس مهسا پارسایی و آهنگساز فرزام فلکی و احمد جعفری هستند. روابط عمومی را میلاد محمدیان شمالی بر عهده دارد.

«با من حرف نمی‌زنی چرا؟» با مدت زمان 55 دقیقه در ایام فاطمیه روی صحنه خواهد بود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
سینه زنی ازحمیدعلیمی(ایام فاطمیه)