سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



«گل های آویز کاغذی»؛ دستورالعملی ساده اما کاربردی


  X     

تاریخ خبر : یکشنبه 1394.09.01 - 22:47

«گل های آویز کاغذی»؛ دستورالعملی ساده اما کاربردی

پارسه گرد/ برای درست کردن این گل‌های آویز می‌توانید از پاکت‌هایی با اندازه‌های مختلف استفاده کنید. هر گل از شش پاکت درست می‌شود.
مرحله اول:
انتهای یک پاکت را به سمت داخل چین بدهید و تا کنید. کمی بالا‌تر از چین پایینی را قیچی کنید و ته پاکت را جدا کنید. قسمت بالای آن‌را به شکل گلبرگ برش دهید.
مرحله دوم:
یک سوراح به اندازه ۴ سانتی‌متر در انتهای کارتان ایجاد کنید. این کار را روی پنج پاکت دیگر انجام دهید. روی لبه‌های بیرونی پاکت‌ها را نوارچسب دو طرفه بچسبانید. پاکت دیگری را به‌همین شیوه درست کرده، روی این گل قرار داده و این کار را تکرار کنید. همه پاکت‌ها را پشت سر هم به‌همین شکل درست کنید و به‌هم بچسبانید. نخی را از سوراخی که در انتهای این دسته گل‌ پاکتی ایجاد کرده‌اید، عبور دهید و آن‌را گره نه چندان محکمی بزنید.
مرحله سوم:
پاکت اول تا آخر را طوری پشت سر هم باز کنید که شکل یک گل را به‌وجود آورند و لبه گلبرگ‌های انتهایی را با نوار چسب به هم بچسبانید تا گل به‌صورت کامل و باز به نظر بیاید.
مرحله چهارم:
اکنون می‌توانید گل‌های کاغذی کامل شده را با نخی که قبلا به‌ آن‌ها وصل کردید، آویزان کنید.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
آموزش ساده ساخت گل رز کاغذی