ماجرای تحریم ایران از زبان جانشین فرمانده کل سپاه در تلویزیون


  X     

ماجرای تحریم ایران از زبان جانشین فرمانده کل سپاه در تلویزیون

تسنیم/ سومین بخش از برنامه «سنگر تدارکات» گفت وگو با سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران از شبکه افق پخش می شود.
کنگره سرداران و 4 هزار شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه مهرماه امسال در تهران برگزار شد؛ مسئولان لشکری و کشوری همچون محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه، محسن رفیق ‌دوست و سردار فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین در این همایش حضور داشتند و علاوه بر این، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و محسن رفیق دوست وزیر سپاه دوران دفاع مقدس هم در این همایش به ایراد سخنرانی پرداختند.
این کنگره بهانه‌ای شد برای گفت وگو با فرماندهان پشتیبانی سپاه در دوران جنگ در قالب برنامه ای به نام «سنگر تدارکات» که هر هفته از شبکه افق به روی آنتن می رود.
این هفته سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه مهمان برنامه «سنگر تدارکات» خواهد بود.
سردار سلامی در این برنامه در مورد سختی های تدارکات جنگ در زمانی که همه کشورها، ایران را تحریم کرده بودند و حتی کالاهای با مصرف دوگانه را هم به کشورمان نمی فروختند می گوید.
همچنین در میان برنامه، تصاویری آرشیوی از فداکاری های نیروهای پشتیبانی جبهه ها در دوران دفاع مقدس به نمایش در می آید.
سومین بخش از برنامه «سنگر تدارکات» شنبه 16 آبان ماه ساعت 22.30 از شبکه افق پخش می شود و بازپخش آن هم در ساعت های 10.30 و 15.30 روز بعد خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
جانشین فرمانده کل سپاه:از جنگ با آمریکا استقبال می کنیم