سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معرفی کتاب/ برگزاری مسابقه کتابخوانی «من زنده‌ام» در کشمیر


معرفی کتاب/ برگزاری مسابقه کتابخوانی «من زنده‌ام» در کشمیرتسنیم/ مسابقۀ کتاب‌خوانی«من زنده‌ام» نوشتۀ معصومه آباد، به‌همت مؤسسۀ فکری و هنری شهید مطهری در کشمیر، ۱۲ اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود.
مسابقۀ سراسری کتاب‌خوانی، با محوریت کتاب «من زنده‌ام» در شهر کشمیر در حال برگزاری است. «من زنده‌ام» به‌همت سید ظهیر عباس‌جعفری به زبان اردو ترجمه و در پنجم ماه محرم، در هند رونمایی شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین متو، مدیر مؤسسۀ فرهنگی و انتشاراتی اردوزبان شهید مطهری در کشمیر، کتاب «من زنده‌ام» را به زبان اردو با شمارگان 2 هزار نسخه‌ای منتشر کرده است.

معصومه آباد، نویسندۀ کتاب «من زنده‌ام» قصه‌ای روان و پرکشش از ماجرای اسارت خود به‌ دست نیروهای بعثی عراقی در سن 17 سالگی در جادۀ خرمشهر - آبادان، روایت می‌کند. این کتاب پر از خاطرات تلخ و شیرین چهار سال اسارت معصومه آباد، یکی از چهار زن آزادۀ ایرانی است.

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند روز 12 اردیبهشت ماه سال 1395، به‌صورت حضوری در شهر «ماگام» کشمیر در این مسابقه شرکت کنند. به برگزیدگان اول تا چهارم این مسابقه، سفر مشهد مقدس از کشمیر و به نفرات بعدی جوایز نقدی اهدا خواهد شد.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
تیزر مسابقه کتابخوانی "من زنده ام "