سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



احساس ترس و ناامنی روزافزون در بین شهروندان آلمانی


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "ویرتشافتز ووخه"، یک نظر سنجی که موسسه آلنز باخ آلمان انجام داده است به بررسی نگرانی های شهروندان آلمانی پرداخته است.

بر این اساس حدود 73 درصد از شهروندان آلمانی شرایط در آلمان را نگران کننده توصیف می کنند و اکثریت آن ها، دنیا را به صورت فزاینده در خطرات و بی نظمی های روزافزون می بینند. در این میان بخصوص تشدید بحران مالی و حملات تروریستی پاریس شهروندان را شوکه کرده است.

حدود نیمی از شهروندان آلمانی درباره شرایط پناهندگان در آلمان بسیار نگرانند و تنها هفت درصد تحولات در این راستا را نگران کننده ارزیابی نمی کنند.

حدود هفتاد درصد شهروندان آلمانی غلبه بر موج پناهندگان را یکی از بزرگترین چالش ها و خطراتی ارزیابی می کنند که آلمان با آن روبرو است. به صورت مشابه همچنین شهروندان خطر حملات تروریستی پاریس را جدی ارزیابی می کنند.

بر اساس نتایج این نظر سنجی 71 درصد شهروندان آلمانی بر این عقیده اند که از گروه های تروریستی در حال حاضر خطرات بزرگی برای آلمان دیده می شود. حس تهدید شخصی شدیدا افزایش پیدا کرده است. این در حالی است که چند ماه پیش حدود نیمی از شهروندان تصور نمی کردند از طریق تروریسم در معرض خطر باشند. حالا تنها 27 درصد شهروندان این اطمینان و این طرز فکر را دارند.

وقایع ماه های گذشته آگاهی از خطرات را در بین شهروندان آلمانی به شدت تغییر داده است. چند ماه پیش شهروندان بزرگترین خطرات برای آلمان را در تفاوت های اجتماعی روزافزون و تحولات جمعیتی می دیدند. همچنین خطرات اقتصادی در تابستان از نظر مردم اهمیت بیشتری داشت. این نگرانی ها تحت تاثیر موج پناهندگان و تهدید در حال رشدی که از طرف گروه های تروریستی وجود دارد کاهش پیدا کرده است.

انتهای پیام/ 


ویدیو مرتبط :
مهمانان ویژه ایرانی ها شهروندان آلمانی