ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



استاندار آذربایجان شرقی: تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری آذربایجان نماد توسعه ورزشی ایران است


متن پیام اسماعیل جبارزاده كه نسخه ای از آن روز چهارشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، به این شرح است: بیش از سه دهه استمرار برگزاری گردهمایی ركاب‌زنان توانمند جهان در آذربایجان شرقی، بی‌شك نشانه ارج و اهمیتی است كه مردمان این دیار برای ورزش و تندرستی قایل‌اند و اكنون كه تور دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان با كوله‌باری از تجارب و خوش‌نامی در سطح جهانی با ارتقای سطح به توری نیمه‌حرفه‌ای 1-2 تبدیل شده مهر تاییدی بر اهمیت و جایگاه این استان و این مسابقه كهنسال محسوب می شود.
در پیام استاندار آذربایجان شرقی اضافه شده است: برگزاری سی و یكمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان، برگ زرین دیگری در كارنامه ورزش ایران و آذربایجان است كه پیام نشاط و سرزندگی در بین ورزشكاران و دوچرخه‌سواران توانمند شركت‌كننده در این رقابت را دارد و اطمینان داریم به یاری خداوند متعال بار دیگر استان آذربایجان شرقی از این آزمون ارزشمند سربلند بیرون خواهد آمد.
پیام حاكی است: بر این باوریم كه برگزاری تورهای ورزشی و از جمله تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان در ایجاد شور و نشاط در میان ورزشكاران كشورهای مختلف موثر است و در سال‌های اخیر ادامه این روند به عنوان پیام‌آور صلح و دوستی و تقویت كننده ارتباطات فرهنگی بین ملل مختلف نقش موثری ایفا نموده است.
در پیام جبارزاده اضافه شده است: بی‌تردید ملت سلحشور ایران، مردم همیشه در صحنه و تلاشگر آذربایجان شرقی و مسوولان و متولیان این امر، از هیچ تلاشی برای اعتلای یكی از قدیمی‌ترین تورهای دوچرخه‌سواری آسیا فروگذاری نخواهند كرد تا از رهگذر موفقیت‌های فرزندان این كشور در عرصه‌های معتبر ورزشی، شاهد صیانت و حراست از اخلاق و روحیه اصیل پهلوانی و همچنین رشد روزافزون روحیه ورزشكاری و تندرستی در میان اقشار مختلف به ویژه جوانان باشیم.
در پیام تاكید شده است: اینجانب ضمن عرض خیرمقدم خدمت همه میهمانان محترم، ورزشكاران عزیز داخلی و خارجی، مربیان ارجمند، مسوولان و همه دست‌اندركاران برگزاری سی و یكمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری آذربایجان، از درگاه خداوند متعال برای تمام عزیزان حاضر در این تورنمنت بین‌المللی سلامتی آرزومندم و امیدوارم این اتفاق مهم ورزشی را با شور و شكوه فراوان و شادی و نشاط همراه با خاطرات خوش و به یادماندنی از استان زیبای آذربایجان شرقی به پایان برسانند.
سی و یكمین دوره تور نیمه حرفه ای بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان از 24 تا 29 اردیبهشت ماه در مسیریكهزار و چهار كیلومتر در شش مرحله بین استان های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل برگزار خواهد شد.
مرحله اول در مسیر تبریز به ارومیه به مسافت 162.4 كیلومتر، مرحله دوم در مسیر ارومیه به منطقه آزاد تجاری ارس به مسافت 209.4 كیلومتر، مرحله سوم در مسیر منطقه آزاد تجاری ارس به تبریز در مسافت 139.9 كیلومتر برگزار خواهد شد.
دوچرخه سواران مرحله چهارم را از تبریز به سرعین در مسافت 198.2 ركاب زده و وارد استان اردبیل خواهند شد تا در مرحله پنجم مسیر سرعین به پیست اسكی سهند را به مسافت 180.7 طی كنند.
مرحله نهایی و ششم این تورنمنت روز 29 اردیبهشت در داخل شهر تبریز و از مقابل مركز تجاری لاله پارك به مسافت 114 كیلومتر برگزار خواهد شد.
17 تیم خارجی در این دوره از تور بین الملی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان حضور دارند.
518

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
30امین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران-آذربایجان