با پاپیون‌های کوچک سوپ درست کنید


وب سایت آشپزی سریع و آسان: سوپ پاستا و عدس سوپی است که در طرز تهیه آن پاستا به کار رفته است, در این دستور از نوع فارفالین, پاستای پاپیونی کوچک استفاده شده است.سوپ پاستا و عدسمواد لازم جهت تهیه سوپ پاستا و عدس : ژامبون , نگینی خرد شده : 4 برش پیاز , خرد شده : 1 عدد سیر , کوبیده شده : 2 حبه ساقه کرفس , خرد شده : 2 عدد پاستا فارفالین یا اسپاگتی به تکه های کوتاه خرد شده : 50 گرم کنسرو عدس , آبکش شده : 400 گرم عصاره سبزیجات یا عصاره گوشت : 2 پیمانه نعناع تازه , خرد شده : 2 قاشق غذاخوریطرز تهیه سوپ پاستا و عدس :

1. ژامبون را به همراه پیاز , سیر و کرفس داخل یک ماهیتابه بزرگ بریزید . به مدت 4 تا 5 دقیقه مواد را حرارت دهید و مدام هم بزنید تا پیاز نرم شده و رنگ ژامبون شروع به قهوه ای شده نماید .

2. پاستای خشک را به ماهیتابه افزوده و به مدت 1 دقیقه هم بزنید تا کاملا به روغن آغشته شود .

3. عدس و عصاره سبزیجات یا عصاره گوشت را به مواد افزوده و بگذارید مخلوط به جوش بیاید . سپس حرارت را کم نموده و به مدت 12 تا 15 دقیقه مواد را بپزید تا پاستا به خوبی نرم شود .

4. ماهیتابه را از روی حرارت برداشته و نعناع خرد شده ی تازه را به آن بیافزایید .

5. سوپ را داخل کاسه های گرم مخصوص پذیرایی ریخته و بلافاصله سرو نمایید .

توصیه سرآشپز جهت تهیه سوپ پاستا و عدس :

در صورت تمایل , از عدس خشک به جای کنسرو آن استفاده نمایید , عصاره سبزیجات یا گوشت را قبل از اضافه نمودن پاستا داخل ماهیتابه ریخته و به مدت یک ساعت تا یک ساعت و ربع مواد را بپزید تا عدس ها نرم شوند . آنگاه پاستا را اضافه نموده و به مدت 12 تا 15 دقیقه دیگر به پخت ادامه دهید .


ویدیو مرتبط :
درست کردن پاپیون با رینبولوم