ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



استکی: از تیم قهرمان ترکیه پیشنهاد دارم/ مصدومیت در جدایی‌ام از مون‌پلیه بی‌تاثیر نبود


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، الله‌کرم استکی، لژیونر هندبال ایران شهریورماه سال گذشته با امضای قراردادی دو ساله به تیم مون‌پلیه فرانسه پیوست. وی در لیگ این کشور و مسابقات لیگ قهرمانان اروپا هم برای تیمش به میدان رفت، اما نتوانست به همکاری‌اش با این تیم ادامه دهد.

الله‌کرم استکی با مسئولان مون‌پلیه به توافق رسید تا دیگر در این تیم حضور نداشته باشد و دلیل این موضوع را هم مسائل و مشکلات شخصی اعلام کرد. سایت باشگاه مون پلیه هم با تایید این خبر نوشت که فسخ قرارداد با استکی با توافق طرفین بوده و ربطی به مسائل فنی ندارد.

الله‌کرم استکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد علت جدایی‌اش از تیم مون‌پلیه اظهار داشت: تنها 5 بازی از لیگ فرانسه باقی مانده است و من بنا به دلایل شخصی ترجیح دادم که زودتر با این تیم قطع همکاری کرده و به ایران بازگردم.

وی ادامه داد: برای تیم مون‌پلیه حدود 60 بازی در لیگ فرانسه، باشگاه‌های اروپا و جام حذفی انجام دادم و کاملاً از عملکرد خودم راضی بودم، اما مسائلی مانند خستگی بیش از حد و مصدومیت انگشت و کمرم در جدایی‌ام از مون‌پلیه بی‌تاثیر نبود.

لژیونر هندبال ایران درخصوص پیشنهادهایی که دارد، عنوان کرد: در حال حاضر از تیم بشیکتاش، قهرمان ترکیه که در رقابت‌های باشگاه‌های اروپا هم حضور دارد پیشنهاد خوبی دارم و در حال بررسی آن هستم. همچنین دو باشگاه در لیگ فرانسه هم درخواست‌ها خود را برای عقد قرارداد اعلام کرده‌اند.

انتهای پیام/ر


ویدیو مرتبط :
مارسی 2-2 مون پلیه