سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ریزش کوه در آزادراه چالوس به مرزن‌آباد /بارش برف و باران در برخی جاده‌ها


سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، در تشریح آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی سراسر کشور اظهار داشت: با توجه به آخرین گزارش‌های ارسالی و تصاویر دریافتی از دوربین‌های جاده‌ای در سراسر کشور شاهد بارش نزولات جوی در برخی از محورهای مواصلاتی هستیم. 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: هم اکنون بارش برف در محور کندوان در استان البرز گزارش شده و در محورهای رامسر و اسالم به خلخال در استان‌های مازندران و آذربایجان شرقی بارش باران آدامه دارد. 

سرهنگ رحمانی ادامه داد: همچنین در اکثر محورهای استان خوزستان و چند محور در خراسان جنوبی شاهد پدیده گرد و غبار و کاهش دید افقی هستیم. که با توجه به این موضوع لازم است رانندگان در هنگام تردد از این محورهای مواصلاتی با کاهش سرعت و افزایش دقت مسیرم خود را ادامه دهند.

وی در پایان با اشاره به انسداد باند شمال به جنوب آزادراه چالوس به مرزن‌آباد خاطرنشان کرد: با توجه به مسدود شدن این مسیر به دلیل ریزش کوه و رانش زمین تردد در این مسیر تا اطلاع ثانوی غیرممکن خواهد بود. 

به گزارش خبرنگار تسینم، در حال حاضر وضعیت ترافیکی تمامی محورهای مواصلاتی کشور روان اعلام شده است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
عوارضی آزادراه مرزن آباد چالوس