علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



توزیع كارت ورودی به مرحله دوم آزمون المپیاد علمی آغاز شد


به گزارش گروه فرهنگی ایرنا، دانش آموزان پذیرفته شده درآزمون های مرحله اول المپیادهای علمی كشور در سال تحصیلی 95-94 ، با مراجعه به پنل دانش آموزی سامانه سناد به نشانی http://student.sanaad.medu.ir/ می توانند نسبت به دریافت كارت آزمون مرحله دوم المپیادهای علمی كشور اقدام كنند.
دانش آموزان باید پس از دریافت كارت ورود به جلسه آزمون و مطابقت مشخصات، جهت ممهور كردن كارت خود به مهر مدرسه به محل تحصیل خود مراجعه كنند.
از آنجایی كه از ورود دانش آموزان فاقد كارت عكس دار به حوزه برگزاری آزمون ممانعت به عمل خواهد آمد، درصورتی كه كارت دریافت شده از سامانه به هردلیل فاقد عكس باشد دانش آموزان موظف هستند ضمن الصاق عكس برروی كارت،‌ به مدرسه محل تحصیل مراجعه و نسبت به ممهور و تایید كردن آن اقدام كنند.
به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش جدول برگزاری آزمونهای مرحله دوم المپیاد علمی كشور همراه با زمان و محل برگزاری آزمون در سایت مذكور برای اطلاع داوطلبان قرار داده شده است.
فراهنگ 1417**1440

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری