سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سقوط پاراگلایدر حادثه آفرید


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : قائم مقام سازمان امداد و نجات با اشاره به روند امداد رسانی به حادثه دیده سقوط پاراگلایدر در رامیان استان گلستان گفت: تصادف زنجیره‌ای در محور یاسوج - اصفهان جان ۴ مسافر را گرفت.

به گزارش پارس نیوز، مرتضی سلیمی به مهمترین حوادث 24 ساعت گذشته اظهار داشت: سقوط پاراگلایدر در رامیان استان گلستان روز گذشته سبب بروز حادثه شد که بلافاصله یک تیم در قالب 3 امدادگر از پایگاه شش آب به منطقه اعزام شدند تا اقدامات لازم را جهت نجات جان حادثه دیده انجام دهند.

وی افزود: خوشبختانه با اقدامات نیروهای امدادی فردی که در این حادثه دچار آسیب شده بود از مرگ حتمی نجات یافت و به نزدیک‌ترین مرکز درمانی منتقل شد.

قائم مقام سازمان امداد و نجات در ادامه به تصادف زنجیره‌ای در محور یاسوج - اصفهان اشاره کرد و گفت: این تصادف ساعت 12 و 48 دقیقه روز گذشته میان سه سواری پژو، 206 ، پژو 405 و پیکان در استان کهکیلویه و بویراحمد کیلومتر 22 یاسوج اصفهان به وقوع پیوسته که در اثر آن 12 مسافر دچار حادثه شدند.

سلیمی خاطرنشان کرد: متاسفانه 4 مسافر در این حادثه جان باختند و 8 مسافر نیز مصدوم شدند که مسافران آسیب دیده در اسرع وقت توسط نیروهای هلال احمر و اورژانس به نزدیک‌ترین محل درمانی منتقل شدند.


ویدیو مرتبط :
راننده ناشی حادثه آفرید!!!