علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



ثبت نام ششمین جشنواره جابربن حیان در چهارمحال وبختیاری آغاز شد


رحمان شکوهی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش بینی می شود، در این مرحله 27هزاردانش آموز مقطع ابتدایی ثبت نام و در جشنواره حضور داشته باشند.
وی گفت:این 30درصد دانش آموزان مقطع ابتدایی استان را پوشش می دهد.
وی اظهار داشت: طرحهای دانش آموزان دراین جشنواره در زمینه علوم تجربی، زیست، صرفه جویی انرژی در قالب آزمایش، طراحی ساخت و پروژه های علمی در سه بخش تابلوی نمایش، دفتر کارنما و مواد و ابزار تهیه وبه نمایش گذاشته می شود.
شکوهی افزود: این جشنواره با هدف آشنایی با روش های تحقیق و پژوهش و تقویت توان علمی دانش آموزان برگزار خواهد شد.
وی گفت:مرحله منطقه ای این جشنواره در اسفندماه و هفته وسوم فروردین ماه ، مرحله استانی در هفته اول اردیبهشت ماه و مرحله کشوری در تیرماه برگزار می شود.
شکوهی افزود: سال گذشته نیز شش اثر از استان به مرحله کشوری راه یافت که ازاین تعداد یک اثر مرحله کشوری انتخاب شد.
به گزارش ایرنا، در سال تحصیلی جاری حدود 180 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف در استان به تحصیل مشغولند که از این تعداد 94 هزار و 589 نفر ابتدایی مشغول تحصیل هستند.
7360/2097

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
جشنواره جابربن حیان