سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



گلایه نماینده لردگان از عدم توجه مجلس به سیل در برخی استان‌ها


به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، جلیل سرقلعه نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز شنبه پارلمان در تذکری به وقوع سیل در برخی از استان‌های کشور اشاره کرد و گفت 4 استان قهرمان، زاگرس نشین از جمله خوزستان، لرستان، کردستان و ایلام دچار سیل شدند و مردم این استان مشکلات عدیده‌ای را تجربه کردند.

وی ادامه داد: در این 4 استان شاهد کشته شدن برخی هموطنانمان بودیم و کشاورزی، برق، راه و ... مردم دچار مشکل شد.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی در همین زمینه تصریح کرد: مردم در 4 استان ذکر شده دچرا مشکل شدند اما مجلس و رئیس جلسه هیچ اشاره‌ای به این موضوع نکرد؛ شایسته بود که مردم قهرمان این استان‌ها تسلیت گفته می‌شد.

سرقلعه با بیان اینکه سیل زندگی مردم را از بین برده است تصریح کرد: گویا چون این استان‌ها غربی هستند کسی به آن‌ها نمی‌پردازد اما اگر سیل در استان دیگری از جمله شمال، شرق و جنوب رخ می‌داد همه به آن می‌پرداختند و نمایندگانشان مجلس را شخم می‌زدند.

وی در پایان تصریح کرد: حق مردم این 4 استان این است که در مجلس به آن‌ها تسلیتی گفته شده و مباحث مرتبط با آن‌ها پیگیری شود.

پس از تذکر نماینده لردگان محمدرضا باهنر که ریاست جلسه علنی امروز خانه ملت را برعهده داشت بدون اشاره‌ای به سیل در برخی از استان‌های کشور که در تذکر نماینده به آن‌ها اشاره شده بود ادامه بررسی بودجه را در دستور کار قرار داد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
نماینده مردم لردگان در مجلس نهم