علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



كسب رتبه پنجم مسابقه عكاسی روز جهانی تالاب ها توسط عكاس ایرانی


به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، محسن سلیمانی روزبهانی افزود: بعد از بررسی آثار به ترتیب كشورهای موریس، هند، ساموآ غربی، فلیپین، ایران و برزیل به مرحله نهایی راه یافتند كه از این میان بابك مهرافشار از ایران، با عكسی از تالاب چغاخور موفق به كسب رتبه پنجم این مسابقه شد.
وی با بیان اهمیت موضوع تالاب ها و نیاز روز افزون به تبادل نظر و گسترش فرهنگ سازی عمومی در راستای حفاظت از تالاب ها گفت: نتایج مسابقه عكاسی كه همزمان با مراسم روز جهانی تالاب ها توسط دبیرخانه كنوانسیون بین المللی رامسر برگزار شده بود، اعلام شد.
سلیمانی روزبهانی ضمن تاكید بر اهمیت موضوع تالاب ها و نیاز روز افزون به تبادل نظر و گسترش فرهنگ سازی عمومی در راستای حفاظت از تالاب ها افزود: مسابقه عكاسی همزمان با مراسم روز جهانی تالاب ها از 13 بهمن 1394 (مصادف با 2 فوریه 2016) تا 12 اسفند 1394 (مصادف با 2 مارس 2016) به مدت یك ماه توسط دبیرخانه كنوانسیون بین المللی رامسر برگزار شد.
وی ضمن برشمردن روز جهانی تالاب ها به عنوان بزرگترین رویداد حوزه تالاب ها در سطح جهان، گفت: مسابقه عكاسی با موضوع چگونگی تامین معاش جوامع محلی از طریق تالاب و به مناسبت بزرگداشت روز جهانی تالاب ها، به عنوان یك اقدام جهانی برای جوانان از سنین 15 تا 24 سال برگزار شد، در این مسابقه شركت كنندگان معیشت های متعدد وابسته به تالاب از جمله ماهیگیری، هنر صنایع دستی، گردشگری و غیره را به تصویر كشیدند.
علمی 9014**1440

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
كسب تنها رتبه برتر جشنواره جوان خوارزمی