ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بغض بازیگر پرسپولیسی که کتک خورد، ترکید


بغض بازیگر پرسپولیسی که کتک خورد، ترکیدجام نیوز/ بازیگر سینما و تلویزیون گفت: «به محض اینکه بازی تمام شد به من گفتند باید بیرون بروی اما اگر اجازه می دادند 15 دقیقه در VIP می ماندم، به هیچ عنوان چنین اتفاقاتی رخ نمی داد.»
رامین راستاد بازیگر سینما و تلویزیون که برای اجرای یک نمایش به مدت 10 روز به اهواز سفر کرده به دلیل علاقه اش به فوتبال روز جمعه تصمیم گرفت برای دیدن بازی تیم محبوبش به ورزشگاه تختی اهواز برود. بعد از برتری پرسپولیس در این بازی این هنرمند که با لباس قرمز در ورزشگاه حاضر شده بود به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
* از پشت سر مرا می زدند
رامین راستاد درباره اتفاقاتی که برای او بعد از دیدار استقلال اهواز و پرسپولیس رخ داد اظهار داشت: «از ورزشگاه که بیرون آمدم جو بسیار متشنج بود. ناخداگاه به میان هواداران استقلال اهواز رفتم و مسیرم با آنها یکی شد. متاسفانه به دلیل اینکه پیراهن قرمزی بر تن داشتم برخی از این افراد بدون اینکه مرا نگاه کنند از جلو و پشت سر با هرچیزی که دم دست شان می آمد مرا می زدند. این اتفاق چند دقیقه ای طول کشید تا اینکه برخی از هواداران اهوازی مرا شناختند و جلوی بقیه را هم گرفتند.»
* نمی توانم راه بروم
وی در پاسخ به این سوال که در این درگیری ها چقدر آسیب دیده عنوان کرد: «بعد از اینکه به خانه رسیدم بدنم کوفته شده بود و از ناحیه کشاله ران شدیدا آسیب دیدم به طوری که تا یک روز نمی توانستم درست راه بروم. امروز کمی بهتر هستم اما باز هم خدا را شکر می کنم که اتفاق بدتری رخ نداد.»
* ماموران انتظامی کم لطفی کردند
بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان درباره اینکه مقصر این اتفاقات را چه کسی می داند تصریح کرد: «متاسفانه ماموران انتظامی که در بخش vip حضور داشتند به من کم لطفی کردند. به محض اینکه بازی تمام شد به من گفتند باید بیرون بروی اما اگر اجازه می دادند 15 دقیقه در آنجا می ماندم و بعدا از ورزشگاه خارج می شدم به هیچ عنوان چنین اتفاقاتی رخ نمی داد.»
* فرهنگ فوتبال نداریم
راستاد در پاسخ به این سوال که از رفتن به استادیوم پشیمان نیست گفت: «ما که از این اتفاقات در فوتبال مان زیاد دیدیم و بار اول مان نیست. مگر در انزلی نبود که تمام ماشین های پلاک تهران را به آن شکل درآوردند. در تمام شهرها وضعیت همین است. متاسفانه فرهنگ فوتبال در جامعه ما هنوز درست جا نیفتاده است. آن روز هم وقتی می خواستم به استادیوم بروم تمام این مسائل را به جان خریدم چون می دانستم ممکن است چنین اتفاقاتی رخ دهد.»
* شک نکنید پرسپولیس قهرمان است
وی درباره شانس قهرمانی پرسپولیس بیان داشت: «شک نکنید که پرسپولیس قهرمان لیگ است. البته از همین حالا هم قهرمانی ما مسجل شده چون دیگر تیم ها قدرت رسیدن به پرسپولیس را ندارند. تنها تیمی که امسال شایسته قهرمانی است پرسپولیس بوده که بازی زیبایی را به نمایش می گذارد. امیدوارم در سه بازی آینده هم بازیکنان با قدرت ظاهر شوند و با اقتدار جام قهرمانی را بالای سر ببرند.»
* کار آن چند نفر را به پای مردم اهواز نمی نویسم
راستاد در پایان درباره اینکه بعد از اتفاق روز جمعه برخورد مردم اهواز با او چطور بوده اذعان داشت: «کار آن چند نفر را نباید به پای مردم اهواز نوشت. چند روزی است که اینجا هستم و می دانم که اهواز مردم نازنین و خوبی دارد. آنها عده ای محدود بودند که از دست شان هم ناراحت نیستم. به هر حال بعد از یک باخت هوادار عصبانی است و مطمئنم که در آن لحظه آن افراد مرا نشناختند وگرنه آن قدر هم کم لطف نیستند که یک بازیگر را بشناسند و این طور برخورد کنند.»

منبع: جام نیوز


ویدیو مرتبط :
بغض بازیگر زن سینمای ایران جلوی دوربین ترکید