سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



از شر نرم افزارهای بدون استفاده آیفون خود خلاص شوید


از شر نرم افزارهای بدون استفاده آیفون خود خلاص شوید

آیا امکان دارد از شر نرم افزارهای پیش فرض نصب شده بر روی آیفون که تقریبا هیچ وقت از آنها استفاده نمی کنیم، خلاص شویم؟ شاید بتوانیم نرم افزارهای پیش فرضی که کمتر استفاده می کنیم را در یک فولدر بگزاریم، ولی بازم فضای با ارزش هوم اسکرین شما را اشغال خواهد نمود و بلکه می توانید آن فضا را با نرم افزار مفید وکاربردی پر کنید.

آی بایت/ آیا امکان دارد از شر نرم افزارهای پیش فرض نصب شده بر روی آیفون که تقریبا هیچ وقت از آنها استفاده نمی کنیم، خلاص شویم؟ شاید بتوانیم نرم افزارهای پیش فرضی که کمتر استفاده می کنیم را در یک فولدر بگزاریم، ولی بازم فضای با ارزش هوم اسکرین شما را اشغال خواهد نمود و بلکه می توانید آن فضا را با نرم افزار مفید وکاربردی پر کنید.

Jan Dawson طرح هوشمندانه ای در خصوص اینکه اپل چگونه می تواند به شما کمک کند تا هوم اسکرین خود را خلوت تر و در عین حال پرثمر تر کنید، پیشنهاد داده است.

بعلاوه اینکه شما می توانید نرم افزارهایی که نمی خواهید را حذف کنید، اپل می تواند به شما کمک کند تا فضای هوم اسکرین خود را خلوت کنید. شما می توانید بجای اینکه تمامی نرم افزارهایتان را یکجا و در آیکن جداگانه ای داشته باشید، بعضی نرم افزار هایتان را به لایه ای دیگر انتقال دهید.

بهرحال به نقطه ای می رسیم که شاید این سوال ارزش پرسیده شدن داشته باشد که آیا نباید مدل نرم افزار چینی اپل تغییر کند؟تا بتوان به آن قابلیت هایی مانند ایجاد یک لایه دیگر به هوم اسکرین، داده شود. قابلیتی که می توان آن را از منوی تنظیمات گوشی اضافه کرد که به کاربران اجازه دهد تا فضای شلوغ هوم اسکرین خود را مرتب و خلوت کنند.

به عنوان مثال می توان به نرم افزارهای جانبی مانند کیبورد یا بلاک کننده ها، اشاره کرد. شما زمانی که نرم افزارهای از این دست را نصب می کنید، چیزی که برای شما اهمیت دارد کارایی آنها در محیط های نرم افزار های دیگر است و قطعا به داشتن یک آیکن مستقل و جدا از نرم افزار کیبورد خود، احتیاجی نیست. این مسئله فقط باعث می شود تا هوم اسکرین شما شلوغ تر و شما مجبور به ورق زدن صفحات و جستجو در بین آیکن های بیشتری شوید بلکه بتوانید نرم افزار مورد نظر خود را پیدا کنید.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
با این روش از شر جای جوش ها خلاص می شوید