ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



رجب‌زاده: با قطع و وصل شدن لیگ کنار آمده‌ایم اما هیچ جای دنیا چنین شرایطی وجود ندارد


مهدی رجب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درخصوص تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: صحبت کردن در این باره هیچ فایده‌ای ندارد و ما باید با این وضعیت کنار بیاییم. با قطع و وصل شدن لیگ کنار آمده‌ایم ولی هیچ‌جای دنیا چنین شرایطی وجود ندارد. در فوتبال اروپا همه تیم‌ها در چند جام درگیر هستند ولی فقط تعطیلات نیم‌فصل یا سال نو میلادی را در پیش دارند.

وی درباره شانس قهرمانی ذوب‌آهن در لیگ برتر گفت: متأسفانه تا به امروز در هیچ تیمی قهرمان لیگ برتر نشده‌ام و امیدوارم این اتفاق امسال رخ دهد و افتخار قهرمانی با ذوب‌آهن در لیگ برتر نصیبم شود. ما تیم باشخصیتی داریم و جدا از بازیکنان خوبی که در اختیار داریم، از یک مربی توانا و یک مدیر کاربلد بهره می‌بریم.

رجب‌زاده در پایان عنوان کرد: برای ما تمامی بازی‌های لیگ حکم فینال را دارد و باید بدانیم که هر مسابقه چقدر برایمان حائز اهمیت است. اگر قهرمانی می‌خواهیم، نباید به‌سادگی امتیاز از دست بدهیم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
قطع کن تا وصل بشی