فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



پیکر زنده یاد «پوراندخت سلطانی» به سوی قطعه نام آوران تشییع شد


به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، مراسم تشییع پیکر پوراندخت سلطانی از پایه‌گذاران علوم کتابداری و اطلاع‌رسانی در ایران صبح امروز با حضور اصحاب فرهنگ و هنر در محل کتابخانه ملی برگزار شد.

در این مراسم رضا صالحی امیری، رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی مواردی را پیرامون فعالیت‌های زنده یاد سلطانی ابراز داشت و کامران فانی درباره نقش و تاثیر او در موضوع کتابداری نوین ایران اشاره کرد.

پس از تشییع از مقابل کتابخانه ملی پیکر زنده یاد سلطانی به سوی بهشت زهرا رهسپار شد تا در قطعه نام آوران به خاک سپرده شود. در این مراسم علاوه بر صالحی امیری، محمدرضا شفیعی کدکنی و حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمود دعایی حضور داشتند.

روز گذشته سلطانی بنیانگذار علوم کتابداری و اطلاع‌رسانی در ایران پس از طی دوران بیماری ریوی در بیمارستان ایرانمهر درگذشت.

انتهای پیام/و


ویدیو مرتبط :
تشییع پیکر زنده یاد اصغر باهکیده