فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



بن كارت های بانك صادرات در نمایشگاه كتاب فعال شد


به گزارش عصر سه شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا،‌ نیكنام حسین پور با اشاره به امكان استفاده از بن كارت های سنوات قبل بانك صادرات در نمایشگاه امسال، گفت: با درخواست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر امكان استفاده از بن كارت های مربوط به سنوات گذشته بانك صادرات، امكان استفاده از بن كارت های مذكور بر روی پایانه های فروشگاهی ناشران كتاب در شهر آفتاب فراهم شده است.
وی افزود: این اقدام با هماهنگی میان بانك شهر، بانك صادرات و شاپرك انجام شد.
به گفته وی، جای هیچ نگرانی برای اهالی قلم و افرادی كه دارای بن كارت های مشاركتی خرید كتاب هستند وجود ندارد و به راحتی می توانند از این كارت ها در نمایشگاه كتاب تهران استفاده كنند.
بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران با شعار «فردا برای خواندن دیر است...» از ١٥ تا ٢٥ اردیبهشت ماه سال جاری در مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب برگزار می شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.
فراهنگ**1355**1569

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بانك صادرات در خدمت مردم! كریمی - یزد