سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ماموریت های مستشاری سپاه پاسداران پشتوانه مسئولان دیپلماسی کشور است


به گزارش ایرنا؛ سردار محمدحسین سپهر شامگاه چهارشنبه در دیدار با تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) در شیراز، اظهار داشت: حضور سپاه در ماموریت های سخت و پر هزینه از قبیل بحث های مستشاری موجب تولید قدرت برای نظام شده و پشتوانه خوبی را برای مسئولان سیاسی کشور در مذاکرات با کشورهای خارجی رقم زده است.
وی افزود: در چند سال اخیر فعالیت های نمایندگی ولی فقیه در سپاه در تعالی و تربیت پاسداران و بسیجیان در ابعاد عقیدتی، فرهنگی و بصیرت افزایی به صورتی چشمگیر رشد یافته است.
سردار سپهر بیان کرد: امروز سپاه و بسیج تبدیل به دانشگاه معرفت افزایی شده و طرح و برنامه های بسیار متنوعی در این راستا وجود دارد و از جمله ماموریت های سپاه معنویت افزایی در کارکنان و در ساختار و سازمان سپاه است.
وی ادامه داد: امروز هیچ دستورالعملی در سپاه صادر نمی شود جز این که تایید نماینده شرعی ولی فقیه را داشته باشد و غیر از آن، تمام تولیدات در سپاه باید مورد تایید نماینده ولی فقیه و شبکه های ساختاری که برای این موضوع ایجاد شده باشد.
به گفته او، وجود علما و روحانیون و طلاب توانمند حوزوی بخش قابل توجهی از ظرفیت های ارزشمند کشور و از ذخایر ارزشمند انقلاب اسلامی است که حدود چهار هزار روحانی ثابت و پاره وقت در سپاه و 130 هزار طلبه بسیجی در کشور مشغول فعالیت های فرهنگی در سطوح مختلف سپاه و بسیج هستند.
سپهر اضافه کرد: با این اوصاف می توان گفت یک ظرفیت بسیار خوب از حضور روحانیون در سپاه ایجاد شده و همچنین در بخش های فرهنگی دیگر ده ها هزار نفر اهل قلم، پژوهشگر، مبلغ، هادی و سخنران سیاسی در اختیار مجموعه سپاه است و پشتیبانی خوبی نیز از سوی فرماندهان در این حوزه صورت می گیرد.
وی بیان داشت: انس با اعتقادات دینی، روحانیت و معارف دینی اولویت سپاه و بسیج است و بیشتر ماموریت های داخلی و خارجی سپاه به سبب همین معرفت، بصیرت و معارف دینی و انقلابی با موفقیت قرین است که پاسداران به آن مزین شدند.
سردار سپهر افزود: این به برکت وجود حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه است که با حضور علمای فاضل در مجموعه سپاه و ارتباط خوبی که سپاه با شخصیت های دینی، حوزه های علمیه و نخبگان فرهنگی دارد میسر شده و امیدی برای حفظ ارزش های انقلاب و خاری در چشم دشمنان است.

** سپاه علمدار هدایت جامعه به سمت آرمان های انقلاب است
تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) نیز در این دیدار گفت: سپاه علمدار و پیشاهنگ حرکت جامعه برای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری است.
آیت الله سید علی اصغر دستغیب اظهار داشت: سپاه یکی از پدیده های بسیار مبارکی است که به برکت این نظام جمهوری اسلامی نصیب ملت ما و بلکه عموم مسلمانان و مستضعفین جهان شده است.
وی افزود: در نقش و جایگاه سپاه پاسداران همین بس که امام(ره) فرمود اگر سپاه نبود، کشور هم نبود.
قائم مقام جامعه روحانیت شیراز بیان کرد: خداوند یک فضایی را برای کسانی گشود که اگر قبل از پیروزی انقلاب توفیق نداشتند در رکاب امام(ره) مبارزه و استقامت کنند در نسل های بعدی این توفیق را پیدا کردند که در مسیر و راه دیگری که به هدایت های غیبی امام زمان (عج) گشوده شد حرکت کنند.
دستغیب ادامه داد: این نسل همان جهادکنندگان دوران دفاع مقدس بودند و با استقامتی که داشتند شاهد پیروزی عظیمی شدند که به برکت آن ایثارگری ها محقق شد و اکنون نیز در جبهه عظیم دیگری حضور دارند و پیشتاز جبهه جنگ نرم نیز شده اند.
عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: لازمه استقامت و پیروزی کامل در این جبهه معرفت افزایی، بصیرت افزایی و معنویت افزایی است و امید داریم روز به روز در کم و کیف بالاتری همه کسانی که در گوشه و کنار مملکت و صحنه های مستشاری و سایر ماموریت ها مشغول انجام وظیفه هستند مورد حمایت های ویژه حضرت باریتعالی و امام عصر(عج) باشند.
دستغیب اظهارداشت: تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب منوط به حضور همه اقشار در صحنه هایی است که نیاز به استقامت و بصیرت دارد اما در خط مقدم سپاه است که باید بتواند جریان حرکت عمومی به تبعیت از حضرت آقا را هدایت کند و در این مسیر ما به عنوان عضوی از جامعه روحایت همگام و ملازم با شما در تحقق تصمیم های رهبری تلاش خواهیم کرد.ک/2
3002/ 5054/ 3404

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آمادگی نظامی پاسداران سپاه پاسداران