برخی می‌خواهند صداوسیما حرف حق نزند/برخوردهای سیاسی جفا در حق صداوسیماست


یک عضو مجمع نمایندگان تهران معتقد است برخی در حق صدا و سیما جفا می‌کنند.

برخی می‌خواهند صدا و سیما حرف حق نزند/برخوردهای سیاسی جفا در حق صداوسیماستعلیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در گفت‎وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به هجمه و فشارهای برخی افراد به صدا و سیما، گفت: معتقدم برخورد برخی افراد با صدا و سیما، علی الخصوص در موضوع برجام، یک برخورد سیاسی بود و در حقیقت اگر بنا بود کسانی به این موضوع اعتراض کنند این حق از آن منتقدان برجام بود.

وی با بیان اینکه نوع انعکاس و بررسی برجام در صدا و سیما به روشن شدن ذهن افکار عمومی کمک کرد، متذکر شد: معتقدم کسانی که نسبت به این روند اعتراض دارند یا از روشن شدن برخی امور نزد مردم می‌ترسند و یا اینکه با فشارهای خود بدنبال این هستند تا مطالبات سیاسی خود را با همراهی صدا و سیما، وصول کنند.

زاکانی با اشاره به سایر هجمه‌ها به صدا و سیما بیان داشت: برخی هجمه‌ها به صدا و سیما غالباً هجمه‌های سیاسی است چراکه بنده این موضوع را در زمینه برجام بخوبی مشاهده کردم.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه برخی با این هجمه‌ها بدنبال این هستند تا رسانه ملی را در اختیار خود قرار دهند، تصریح کرد: برخی می‌کوشند تا صدا و سیما حرف حق نزند و تنها حرف برخی عناصری که هجمه وارد می‌کنند را به زبان بیاورد.

رئیس کمیسیون ویژه برجام در مجلس با اشاره به سایر واکنش‌های افراد بیان داشت: بخش دیگری از واکنش‌ها هم به موضوع خطاهای طبیعی در صدا و سیما برمی‌گردد، چنانکه در موضوعات اخیر دیدیم که صدا و سیما با اینگونه موارد برخورد کرد.

زاکانی در خاتمه بیان داشت: معتقدم برخوردهای سیاسی برخی افراد با صدا و سیما رسما جفایی است در حق صدا و سیما.

انتهای پیام/

برای دریافت پیامک‎ها و اخبار باشگاه خبرنگاران جوان به کانال تلگرامی ما بپیوندید.


ویدیو مرتبط :
انیمیشن سیاسی صداوسیما درباره پول های کثیف در سیاست!