سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اصل وحدت در 9 دی موجب تقویت نظام و انقلاب شد


به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حمیدرضا مشهدی‌عباسی امشب در آیین گرامیداشت 9 دی در دماوند، ضمن گرامیداشت حماسه تاریخی 9 دی اظهار کرد: همان‌طوری که مقام معظم رهبری و دل‌سوزان نظام مطرح کردند، روز 9 دی تجلی حضور مردم و نشان عشق آنان به ولایت‌فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: همه کسانی که دلشان برای نظام و حفظ راه شهدا می‌تپید، وقتی متوجه خطر فتنه از سوی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی و شیطنت‌ها در بعضی از سفارتخانه‌ها شدند، وارد صحنه شده و اراده‌ای که نشأت گرفته از حاکمیت ولی‌فقیه در کشور بود، در روز 9 دی نشان داده شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در روز 9 دی ماه سال 88 بعد از پیاده‌روی کیلومترها در تهران، تابلو‌هایی دست مردم مشاهده شد که نشان می‌داد، از همه گروه‌های سیاسی و طرف‌داران کاندیداها در آن روز حضور پیدا کرده‌اند. 

مشهدی‌عباسی با بیان اینکه در 9 دی همه ملت ایران با هم متحد شدند، بیان کرد: اصل وحدت و اتحاد باعث تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران و توسعه کشور می‌شود و در روز 9 دی این وحدت تجلی پیدا کرد.

وی اضافه کرد: با تجلی وحدت و انسجام ملت ایران در روز 9 دی، دشمنان از توطئه‌ها و طرح‌های خود ناامید و متوجه شدند که این ملت با وجود مشکلات اقتصادی و ... همواره پای حفظ نظام بوده و پشتیبان ولایت‌فقیه هستند.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس بیان کرد: دشمنان ایران و اسلام درصدد ایجاد اختلاف بین مردم و روحانیت بودند که تجربه‌های گذشته ملت ایران و توجهی که به منویات ولایت‌فقیه داشتند، باعث خلق حماسه 9 دی شد.

انتهای پیام/67015/ج20/

http://fna.ir/519BX6


ویدیو مرتبط :
9 دی انقلاب سوم