فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



بازگشت «معمای شاه» به تلویزیون


تهیه‌کننده سریال «معمای شاه» که مجموعه‌اش به مدت یک ماه به روی آنتن نرفت، از پخش این سریال تاریخی از جمعه هفته جاری خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: تهیه‌کننده سریال «معمای شاه» که مجموعه‌اش به مدت یک ماه به روی آنتن نرفت، از پخش این سریال تاریخی از جمعه هفته جاری خبر داد.

سریال تاریخی «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی از 21 اسفند ماه به دلیل مصادف شدن با ایام فاطمیه به روی آنتن نرفت و و در ادامه این مجموعه ایام نوروز هم پخش نشد.

علی لدنی گفت: قسمت نوزدهم سریال «معمای شاه» جمعه این هفته (20 فروردین ماه) با پخش قسمت‌های مربوط به عروسی محمدرضا پهلوی و ثریا به روی آنتن خواهد رفت. این مجموعه که پیش از ایام نوروز به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س) به روی آنتن نرفت، از این هفته به روال سابقش برمی‌گردد.

وی همچنین درباره‌ی روند تولید این سریال تاریخی اعلام کرد: گروه سازنده همچنان در شهرک سینمایی مشغول تصویربرداری و ضبط سکانس‌های مربوط به 28 مرداد و 30 تیر هستند. تاکنون هم 95 درصد از کل تصویربرداری این مجموعه به پایان رسیده و اگر مشکلی پیش نیاید، تا ابتدای شهریور ماه کار تصویربرداری به پایان می‌رسد.

او در ادامه خبر داد: آخرین سفری که برای «معمای شاه» خواهیم داشت، شهر قم و یک شهر در جنوب یا شمال کشور است که به‌زودی طی ماه آینده این سفر را انجام خواهیم داد.

تهیه‌کننده «معمای شاه» در پایان درباره‌ی انتخاب بازیگری که نقش آیت‌الله بروجردی را بازی می‌کند، گفت: فعلا مشغول مذاکره هستیم و در این زمینه هنوز به نتیجه‌ی قطعی نرسیده‌ایم؛ ضمن اینکه قرار است در فاز سوم «معمای شاه» یکسری بازیگران جدید داشته باشیم که به‌زودی اسامی آن‌ها اعلام خواهد شد.

سریال «معمای شاه» هر هفته جمعه‌ها ساعت 22 از شبکه اول به روی آنتن می‌رود.


ویدیو مرتبط :
تصاویری از همسران شاه در سریال معمای شاه