فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



«حاجیان، خاکپور و رزمجو» رتبه‌های نخست مسابقات تلاوت را از آن خود کردند


به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم اختتامیه مسابقات «تلاوت» و «تسنیم» شب گذشته در مشهد مقدس برگزار شد.

با پایان یافتن سومین دوره مسابقات «تلاوت»، پنج نفر برتر هر یک از رشته‌های این مسابقات مشخص شدند.

بنا بر این گزارش آقایان سعید حاجیان از تهران، محمد خاکپور از خراسان رضوی و نوید رزمجو از فارس به ترتیب رتبه‌های نخست را در رشته‌های قرائت تحقیق، حفظ کل و حفظ 15 جزء قرآن کریم به دست آوردند.

همچنین آقایان سید جاسم موسوی از خوزستان، مجید زینلی از اصفهان، آرش سورسوری از کرمانشاه و هادی اسفیدانی از خراسان رضوی به ترتیب عناوین دوم تا چهارم رشته قرائت تحقیق را از آن خود کردند.

در رشته حفظ کل قرآن کریم نیز رتبه‌های دوم تا چهارم به ترتیب به آقایان حسن علیرضالو از قم، سجاد واعظی‌منفرد از سمنان، مسعود رضایی از زنجان و مجتبی علیرضالو از تهران تعلق گرفت.

علی شیخ‌جامی از خراسان رضوی، هادی رضایی از کرمان، محمدامین نجفی از زنجان و سجاد قراباغی از همدان نیز 4 نفر از حافظان شرکت‌کننده در این مسابقات هستند که در رقابت با سایرین توانستند به ترتیب رتبه‌های دوم تا چهارم مسابقات را به خود اختصاص دهند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/WXBHEN


ویدیو مرتبط :
تلاوت وحید وکیلی، رتبه اول | مسابقات بین المللی قرآن | نیمه نهایی