موفقیت 85 درصد فرمانداران و بخشداران در آزمون مجریان انتخابات


رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، گفت: بر اساس اعلام دبیر ستاد انتخابات کشور بیش از 85 درصد از فرمانداران و بخشداران کشور در آزمون ویژه مجریان انتخابات موفق به کسب نمره حد نصاب لازم شده‌اند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دین پرست قائم مقام وزیر کشور در امور بین‌الملل و رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور درباره موضوعات مطرح شده و مصوبات چهاردهمین جلسه ستاد انتخابات کشور، گفت: بر اساس اعلام دبیر ستاد انتخابات کشور بیش از 85 درصد از فرمانداران و بخشداران کشور در آزمون ویژه مجریان انتخابات موفق به کسب نمره حد نصاب لازم شده اند و قرار شد سایر افراد پس از گذراندن دوره آموزشی در آزمون مجدد شرکت کنند.

وی افزود: در این جلسه استاندار قزوین گزارشی از اقدامات انجام شده در این استان برای برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ارائه نمود و در بخش دیگری از

این جلسه لایحه شفاف سازی هزینه‌های انتخاباتی داوطلبان که از سوی دولت تقدیم مجلس شورای اسلامی شده است مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

قائم مقام وزیر کشور در امور بین‌الملل و رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور گفت: در این جلسه همچنین مقرر شد همایش مدیران کل ثبت احوال کشور با حضور اعضای ستاد برگزار شود.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
موفقیت نیروهای امنیتی عراق در آزمون انتخابات + فیلم