فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



تولید مجموعه «در قصه ها زندگی می کنند» در 120 قسمت


94/09/21 - 16:23

شماره: 13940921000393

نسخه چاپیارسال به دوستانhttp://fna.ir/UKY7UGکپی

آدرس مورد نظر کپی شد

در مرکز گسترش فیلمنامه نویسی صورت می گیرد

تولید مجموعه «در قصه ها زندگی می کنند» در 120 قسمت

مجموعه «قصه ها زندگی می کنند» در 120 اپیزود 45 دقیقه ای توسط گروهی از نویسندگان ، کارگردانان و تهیه کنندگان در مرکز گسترش فیلم نامه نویسی رسانه ملی نگارش و تولید می شود.

خبرگزاری فارس: تولید مجموعه «در قصه ها زندگی می کنند» در 120 قسمت

به گزارش خبرگزاری فارس، داود بیدل کارگردان 20 اپیزود از مجموعه " در قصه ها زندگی می کنند" با اشاره به اتمام نگارش 50 اپیزود  از 120 اپیزود این مجموعه گفت: تمایل مرکزبه ساخت مجموعه ای اپیزودیک با مبنای مذهبی که در آن آدم ها نتیجه نیکی و بدی خود را در همین دنیا ببینند، موجب سفارش به گروهی از نویسندگان شد که از این میان 120 طرح تولید شده در کارگاه های نگارش مرکز گسترش فیلم نامه نویسی سازمان مورد تصویب قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه علاوه بر فضاهای شهری و آپارتمانی، کار فضاهای روستایی و جاده ای را نیز شامل می شود، در خصوص قصه مجموعه افزود: در قصه ها زندگی می کنند قصه های مختلفی دارد در فضای جدید با هنرپیشگان جدید و به لحاظ اجرا همه قصه ها با یک خواب آغاز می شود و در روند کار شخصیت اصلی نسبت به آینده عمل خود آگاه شده و ارتباط اتفاقات خواب و واقعیت برای قهرمان قصه و مخاطب جذاب خواهد بود.
او در پایان ابراز داشت: 20 اپیزود از این مجموعه به کارگردانی بنده توسط محمد هادی پروین تهیه می شود و بقیه توسط سایر تهیه کنندگان از جمله علی اکبر تحویلیان و محسن شایان فر تولید خواهد شد.
مجموعه در قصه ها زندگی می کنند در 120 اپیزود 45 دقیقه ای توسط گروهی از نویسندگان ، کارگردانان و تهیه کنندگان در مرکز گسترش فیلم نامه نویسی رسانه ملی نگارش و تولید می شود.

انتهای پیام/

 

http://fna.ir/UKY7UG


ویدیو مرتبط :
قصه گویی قرآنی(قصه زندگی فاطمه زهرا(س)