ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اسکواش بازان نوجوان ایران رقیبان را در مالزی در هم کوبیدند


به گزارش ایرنا، قارونی روز پنجشنبه با نتیجه سه بر یک بر 'لی ای گوان' بازیکن تیم میزبان غلبه کرد تا به نیمه نهایی این رقابت ها دست یابد و باید روز جمعه برای رسیدن به فینال 'آندریک لیم کای شام' دیگر اسکواش باز مالزیایی در این رده سنی را شکست دهد.
'پارمین نکوپایان' نیز در رده سنی زیر 9 سال دختران در نهمین دوره رقابت های جام ستارگان مالزی و در دومین حضور خود در یک رویداد بین المللی موفق شد به جمع چهار نفر برتر مسابقات راه یابد.
نکوپایان امروز 'نور شازلیانا شاده عثمان' از مالزی را سه بر صفر و با نتایج 11 بر دو، 11 بر دو و 11 بر صفر شکست داد و برای رسیدن به فینال باید 'شادانا رامانی تاران' دیگر اسکواش باز از کشور میزبان را از پیش رو بردارد.
دررده سنی زیر 17 سال این رقابت ها نیز 'علیرضا شاملی' نفر سوم آسیا با نتیجه سه بر یک بازیکن هنگ کنگ را شکست داد و 'امیرحسین فیض پور' نیز با نتیجه سه بر صفر برابر اسکواش باز ژاپنی به پیروزی رسید. مجتبی کفیلی نیز در این رده سنی با نتیجه سه بر دو بر حریف مالزیایی غلیه کرد و هر سه اسکواش باز ایرانی به جمع 8 نفر راه یافتند.
فیض پور و شاملی برای رسیدن به جمع چهار نفر باید فردا رودرروی یکدیگر قرار گیرند و کفیلی باید با 'دارن راهول پراگاسام' از کشور میزبان بازی کند.
'محمدرضا جعفرزاده' دیگر اسکواش باز ایران در رده سنی زیر 15 سال نیز روز پنجشنبه با نتیجه سه بر صفر بر حریف مالزیایی خود پیروز شد و فردا رودروی 'دونکان لی یونگ' از مالزی قرار می گیرد و در صورت پیروزی جزو چهار نفر برتر قرار می گیرد.
'نرگس سلطانی' نیز در بخش دختران و در رده سنی زیر 11 سال حریفی از کشور میزبان را شکست داد و برای قرار گرفتن در بین چهار نفر برتر این رده سنی باید 'تانوسا اودریان' از مالزی را شکست دهد.
'ستایش پزشکی' اسکواش باز زیر 13 سال ایران در بخش دختران این رقابت های بین المللی با نتیجه سه بر صفر حریف خود از مالزی را از پیش رو برداشت و به جمع 8 نفر این رده سنی راه یافت.
وی نیز روز جمعه 'کیروشانا مانوهاران' از مالزی را در این مرحله پیش رو دارد و در صورت شکست حریف جزو چهار نفر برتر قرار می گیرد.
'سجاد زارعیان جهرمی' و 'محمدعلی فرهت' اسکواش بازان ایرانی در رده سنی زیر 19 سال نیز با شکست دادن حریفان خود به جمع 8 نفر راه یافتند و باید برای رسیدن به مرحله بعد مقابل حریفان خود قرار گیرند.
زارعیان در این دور 'آلوین چای یار ژن' از مالزی را پیش رو دارد و فرهت نیز باید مقابل 'ماتهو لای چئوک نام' از هنگ کنگ قرار گیرد.
در نهمین دوره رقابت های بین المللی جام ستارگان اسکواش مالزی در رده نوجوانان 27 ورزشکار از ایران در رده های زیر 9 سال، زیر 11 سال، زیر 13 سال، زیر 15 سال، زیر 17 سال و زیر 19 سال در دو بخش پسران و دختران شرکت دارند.
این رقابت ها در ورزشگاه 'بوکیت جلیل' و مرکز ملی اسکواش شهر کوالالامپور پایتخت مالزی پیگیری می شود.
در این رقابت ها در دو بخش دختران و پسران حدود 640 ورزشکار از کشورهای ایران، مالزی، استرالیا، هنگ کنگ، کره جنوبی، پاکستان، هند، استرالیا، ژاپن و اندونزی حضور دارند.
این رقابت ها تا روز یکشنبه آینده ادامه دارد.
تیم ملی اسکواش زیر 19 سال ایران سال گذشته در میان ناداوری ها در هشتمین دوره رقابت های جام ستارگان مالزی موفق به کسب دو مدال برنز شد.
در رقابت های سال گذشته این جام در رده نوجوانان 578 ورزشکار شرکت داشتند که 378 ورزشکار دختر و 200 ورزشکار پسر بودند. 474 شرکت کننده نیز از مالزی به عنوان میزبان در این رقابت ها شرکت داشتند.
آساق**1611

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اسکواش بانوان مسابقات مالزی