گردشگری


2 دقیقه پیش

بازگشایی اتاق لباس های محمدرضا پهلوی در کاخ نیاوران

به مناسبت روز جهانی موزه اتاق لباس های محمدرضا پهلوی در کاخ اختصاصی نیاوران بازگشایی می شود.به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران این اتاق پس از یک دوره تعمیرات ...
2 دقیقه پیش

سه اثر جهانی در خوزستان بدون زیرساخت گردشگری

خوزستان سه اثر ثبت جهانی دارد. چغازنبیل؛ شهر تاریخی شوش و سازه های آبی شوشتر اما برای هیچ کدام از این میراث جهانی زیرساخت های گردشگری مناسبی تدارک دیده نشده است.استان ...



افزایش پروازهای اهواز - مشهد


در پی افزایش تقاضای مردم خوزستان، پروازهای فرودگاه اهواز به مشهد و بالعکس افزایش یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان خوزستان؛ شرکت هواپیمایی ایران ایرتور با برقراری دو پرواز هفتگی در این اقدام به جابجایی مسافر در این مسیر خواهد کرد. این پروازها روزهای شنبه و چهارشنبه هر هفته به دیگر پروازهای فرودگاه اهواز اضافه شده است.

بر این اساس شرکت هواپیمایی ایرتور در روزهای شنبه و چهارشنبه هر هفته با شماره پرواز 952 ساعت 22:30 وارد فرودگاه بین المللی اهواز خواهد شد و در ساعت 23:15 شب با پرواز شماره 953 به مقصد مشهد، اهواز را ترک خواهد کرد.

هم اکنون شرکت های هواپیمایی جمهوری اسلامی، ایران ایرتور، آسمان، کیش ایر، زاگرس، کاسپین، قشم ایر، اترک، آتا، تابان، ماهان، نفت، فلای دبی و ترکیش ایرلاین اقدام به جابجایی مسافر از فرودگاه اهواز می کنند.

گردشگری ایران


ویدیو مرتبط :
افزایش ۱۰۰ درصدی پروازهای عبوری از آسمان ایران