سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سایت خبری فرهنگیان افتتاح شد


به گزارش خبرگزاری تسنیم، احمد کارآمد مدیر مسئول پایگاه خبری فرهنگیان ایران ضمن اعلام افتتاح سایت خبری فرهنگیان ایران اظهار داشت: همزمان با دهه فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، پایگاه خبری فرهنگیان از صبح چهارشنبه 21 بهمن 94 با هدف اطلاع رسانی ویژه در زمینه موضوعات مربوط به فرهنگیان افتتاح شد.

وی افزود: این پایگاه که به همت تعدادی از معلمان دغدغه‌مند شروع به کار کرده با نشانی اینترنتی farhangianeiran.ir قابل دسترسی است و قصد دارد در مدت کوتاهی با کمک فرهنگیان در همه سطوح به یکی از پر مخاطب‌ترین سایت‌های خبری ایران تبدیل شود. در فاز دوم با راه اندازی قسمت بین الملل و سه زبانه شدن پایگاه بین فرهنگیان کشورهای مختلف با فرهنگیان ایران ارتباط تنگاتنگی برقرار کند.

کارآمد درباره ماهیت و ویژگی‌های سایت فرهنگیان ایران گفت: پایگاه خبری فرهنگیان ایران دارای بخش‌های گوناگون همچون اخبار فرهنگیان و دانش آموزان، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، چندرسانه ای و قسمت جدیدی به نام مطالبات مردمی است که تولید و انتشار اخبار داخلی و خارجی به ویژه اخبار فرهنگیان ایران را در دستور کار دارد. مطالبات مردمی، فرصتی برای مطرح کردن مطالبات مختلف فرهنگیان توسط خود آنها و شفاف‌سازی اتفاقات تلخ و شیرین فضای آموزشی کشور در سطح رسانه و فضای مجازی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هم اکنون که بر همه ثابت شده آموزش و پرورش مهمترین مقوله سیاسی و اجتماعی کشور است و به نوعی سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی مناسب برای این وزارتخانه، فرهنگیان و دانش آموزان تضمین‌کننده آینده درخشان جمهوری اسلامی است، بر آن شده‌ایم تا سایتی طراحی کنیم که برای نخستین‌بار فرای از دیدگاه‌های سیاسی، حزبی و جناحی به بررسی نقاط ضعف و قوت مجموعه نظام آموزش و پرورش کشور بپردازد تا با عمل به رسالت اطلاع رسانی خود از طریق خبر و تحلیل به پیشرفت و توسعه سیستم آموزشی کشور کمک کند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
مراسم افتتاح دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان