(تصاویر) شیاطینی که روزی معصوم بودند


آدولف هیتلر شناخته شده ترین و شاید منفورترین فیگور تاریخی باشد. اون باعث وبانی مرگ میلیون ها نفر در دنیا بود و شاید بتوان گفت که تاثیرات جنگی که او راه انداخت بر زندگی تقریبا تک تک انسانها تاثیر گذاشت.

آدولف هیتلر آدولف هیتلر

 

اوسامه بن لادن در یک خانواده ی ثروتمند و تاثیر گذار در عربستان سعودی به دنیا آمد ولی به جای آنکه تبدیل به یکی دیگر از بی شمار شیخ آنجا شود زندگی دیگری را برگزید. او که یکی از چهره ی شاخص مجاهدین در جنگ با شوروی بود بعد ها القاعده را بنیان نهاد تا به وحشتی تبدیل شود برای همه ی دنیا...

اوسامه بن لادن اوسامه بن لادن

کیم جونگ ایل یکی از بهترین میراث نگه داران در تمام حکومت های دیکتاتوری دنیاست. او علاوه بر حفظ حکومت استبدادی پدرش کیم ایل سونگ توانست آن را به وحشتناک ترین شکل ممکن ارتقا بدهد. به علت حکومت داری او وضعیت اقتصادی کره شمالی به شدت بحرانی شد و قحطی و گرسنگی در ابعاد کشور به اعدام های گسترده و جنایات و تجاوزهای کره شمالی اضافه شد.

کیم جونگ ایل کیم جونگ ایل

 

جوزف استالین یک انقلابی بلشویک و نظریه پرداز چپ بود که بعد از لنین به رهبری اتحاد جماهیر شوروی دست یافت. تعداد کشته ها در دوران حکومت او کاملا مشخص نیست ولی شایعاتی وجود دارد که آمار آن به بیست میلیون نیز می رسد.

استالین استالین

 

صدام حسین برای ما ایرنی ها یادآور خاطرات هشت سال دفاع مقدس است. خاطرات وحشتناک حمله به خرمشهر، بمباران شهر های مختلف و بمب های شیمیایی. ولی این همه ی ماجرا نیست، این دیکتاتور خونخوار برای مردم عراق هم خاطرات بدی به جا گذاشت. خفقان سیاسی، اعدام های بسیار و زندان های همیشه پر، کمبود دارو و غذا و...

صدام حسین صدام حسین

 

جفری دامر یک قاتل سریالی آمریکایی بود که در دادگاه ثابت شد که در سلامت کامل عقل و روان به جنایات خود دست زده است. او عامل قتل ۱۷ مرد و پسر جوان است ولی ماجرا به این جا ختم نمی شود. او نکروفیل بوده و بعد از تجاوز به جسد قربانیان خود گوشت آنها را می خورده است.

جفری دامر جفری دامر

 

چارلز منسون رهبر فرقه ی کوچک خانواده ی منسون در کالیفرنیا بود. او که طرفدار نظریه ی هرج و مرج بود بالاخره در ماه اوت ۱۹۶۹ دستور قتل را به اعضای گروهش ابلاغ کرد و طی دو شب ۷ نفر را به قتل رساندند. یکی از آنها زن کارگردان معروف لهستانی رومن پولانسکی بود که جسدش را قطعه قطعه کردند.این کابوس متحرک هنوز زنده است.

چارلز منسون چارلز منسون

 

هانریش هیملر کسی بود که از یک سرباز در هنگ اس اس ها تبدیل به یکی از پرنفوذترین افراد در حزب نازی شد. او که به فرمان هیتلر به فرماندهی اس اس ها رسید این هنگ ۲۹۰ نفره را به یک شبه ارتش قدرتمند تبدیل کرد. او عامل همه ی قتل عام ها در زندان ها  و کمپ های آلمان نازی محسوب می شود.

هانریش هیملر هانریش هیملر

 

بنیتو موسلینی رهبر ایتالیا و یکی از بنیانگذاران فاشیسم در دنیا بود. جنایات او قبل از جنگ جهانی دوم در خود ایتالیا شروع شد. او بدون توجه به قوانین بین المللی مستقیما بیمارستان های صلیب سرخ را مورد هدف قرار می داد و به شدت از گاز خردل استفاده می کرد.

موسلینی موسلینی

 


ویدیو مرتبط :
بهنام پوراکبری 14 معصوم هیئت چهارده معصوم (شور)94