سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ارائه بیش از 20 هزار خدمت به خانواده زندانیان در 8 ماهه امسال/ کمک 13 میلیاردی انجمن به زندانیان و زندان‌ها


محسن نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس در خصوص عملکرد 8 ماهه انجمن حمایت از زندانیان مرکز اظهار داشت: در 8 ماهه سال 94، 20 هزار و 893 خدمت به ارزش ریالی 7 میلیارد و 582 میلیون و 332 هزار و 600 ریال به خانواده زندانیان صورت گرفته است.

وی افزود: ارائه 8 هزار و 246 مشاوره، اهداء 419 سبد کالا، پرداخت هزینه تحصیلی 156 دانش‌آموز تحت پوشش، پرداخت هزینه درمان 21 نفر به ارزش 6 میلیارد و 639 میلیون تومان و پرداخت رهن مسکن 5 خانواده از جمله کمک‌های صورت گرفته توسط انجمن حمایت از خانواده زندانیان بوده است.

وی در خصوص خدمات ارائه شده به زندانیان و زندان‌ها گفت: در 8 ماهه سال 94، هزار و 241 خدمت به ارزش ریالی 13 میلیارد و 702 میلیون و 119 هزار و 636 ریال به زندانیان و زندان‌ها صورت گرفته است.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان تصریح کرد: آزادی 67 زندانی بدهکار، ارائه 19 مورد مددکاری و مشاوره، ارائه 302 مورد مشاوره تخصصی فردی، پرداخت کمک هزینه بهداشت و درمان در 74 مورد و آزادی 7 نفر از زندانیان محکوم به قصاص از جمله اقدامات دیگر انجمن حمایت از زندانیان بوده است.

وی ادامه داد: انجمن حمایت از زندانیان مرکز هرساله در ماه رمضان طی ضیافت افطاری، خیرین و مسئولین را به بهانه حمایت از خانواده‌های آسیب‌پذیر زندانیان گرد هم می‌آورد که امسال از این طریق رقمی بالغ بر 950 میلیون ریال جمع‌آوری شد.

وی تأکید کرد: بخش دیگری از درآمدهای انجمن از طریق اکران 2 فیلم «اعتراف ذهن خطرناک من» و «طبقه حساس» بود که از این طریق نیز 10 میلیارد و 300 میلیون ریال جمع‌آوری شد که موجبات رهایی 7 نفر از زندانیان محکوم به قصاص را فراهم کرد.

انتهای پیام/
 

http://fna.ir/JI1GBV


ویدیو مرتبط :
رقص همزمان تمام زندانیان یک زندان (۲)