دایی: تیم برتر میدان بودیم/ نمی‌توانم درباره اشتباهات فردی کاری انجام بدهم


سرمربی تیم صبای قم می‌گوید تیمش در این بزای بهتر از پرسپولیس بوده و فقط روی یک اشتباه ناشیانه شکست خوردند.

به گزارش ایسنا، علی دایی پس از باخت خانگی صبا برابر پرسپولیس اظهار کرد: بازی سختی بود. بهتر از پرسپولیس بازی کردیم. موقعیت ‌های بهتر از این تیم بود. متاسفانه باز هم روی اشتباهات فردی گل خوردیم. نمی‌دانم کی این اشتباهات دست از سر ما بر می‌دارد. خوب بودیم و باید می‌بردیم.

او اضافه کرد: متاسفانه نمی‌توانم روی اشتباهات فردی بازیکنان تاثیر بگذارم. اشتباه ناشیناه‌ای را لک انجام داد و در نتیجه گل خوردیم. در نیم‌فصل دوم این مشکل را داشتیم. در چند بازی گذشته این مشکل را داشتیم. باید بگویم که تیم ما خوب بازی کرد. موقعیت‌هایمان را با بی دقتی بیرون زدیم.

سرمربی صبا گفت: خیلی خوب کار کردیم و تمرینات خوبی را هم داشتیم. باید کاری انجام دهیم که این اشتباهات کاهش پیدا کند. یک برد می‌تواند شرایط ما را بهتر کند. تمام سعی‌مان این است که در نیم‌فصل دوم جایگاه‌مان را پس بگیریم.

دایی درباره عدم حضور ثابت ابوالفضل ابراهیمی در این بازی اظهار کرد: می‌خواستیم از توپ های بلند پیام صادقیان استفاده کنیم که خط هافبک فشرده پرسپولیس این اجازه را نداد. ابراهیمی یکی از بهترین بازیکنان تیم مان است و در ادامه لیگ کمک بسیاری به ما انجام می‌دهد.

ادامه دارد ...


ویدیو مرتبط :
‫آیا خمس را می توانم به فرزندم بدهم؟‬‎