سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



افتتاح 31 هزار واحد مسکونی در ونزوئلا


به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس در آمریکای لاتین به نقل از «تله‌سور»، «نیکلاس مادورو» رئیس‌جمهور ونزوئلا روز گذشته 31 هزار و 500 منزل مسکونی متعلق به طرح مسکن «900 هزار» را در استان «بولیوار» در جنوب شرقی این کشور آمریکای لاتین تحویل داد.

وی در این رابطه ضمن قدردانی از تمامی کارگران و مهندسان سازنده این منازل مسکونی، عنوان کرد: روز شادی و سرور در ونزوئلا فرا رسیده است.

«مادورو» در ادامه خاطرنشان کرد: علی‌رغم سقوط قیمت نفت، ونزوئلا پیشرفت خوبی در زمینه طرح‌های اجتماعی داشته است؛ هر اتفاقی که بیفتد ما بیشترین مبلغ را برای شادی مردم ونزوئلا اختصاص خواهیم داد.

رئیس‌جمهور ونزوئلا همچنین از مردم این کشور خواست تا برای راه‌اندازی ششمین فاز عملیات بزرگ مسکن ونزوئلا که شامل تجهیز منازل مسکونی جدید می‌باشد، دست به دست یکدیگر دهند.

وی افزود: ما از شرکت‌های داخلی و خارجی تولیدکننده مبلمان و همچنین وسایل برقی خانگی می‌خواهیم که در این راستا ونزوئلایی‌ها را یاری کنند.

چندی پیش، «مادورو» از طریق صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی «توئیتر» اعلام کرد: بسیار خوشحالم که یکی از طرح‌های بشردوستانه «هوگو چاوز» رئیس‌جمهور فقید ونزوئلا را به سرانجام می‌رسانم.

انتهای پیام/

http://fna.ir/CIZG91


ویدیو مرتبط :
شبیه سازی ساخت ۷۰۰۰ واحد مسکونی در کشور ونزوئلا