سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آمریکا خواستار انتشار گزارش مشروح درباره نحوه اجرای برجام شد


آمریکا خواستار انتشار گزارش مشروح درباره نحوه اجرای برجام شدتسنیم/ مسئول هیات آمریکا در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خواستار انتشار گزارش‌های مشروح و مفصل درباره اجرای تعهدات ایران در برجام شد.

به گزارش بی بی سی، یک روز پس از اشاره یک مقام روس به وجود اختلاف هایی در مورد میزان جزئیات موجود در گزارش اخیر آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره پایبندی ایران به توافق اخیر اتمی، آمریکا خواستار گزارش‌های مشروح شده است.

هنری انشر، سرپرست هیات آمریکایی در آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین، روز چهارشنبه به شورای حکام این آژانس گفت که ادامه "گزارش های جاندار و دقیق در مورد اجرای تعهدات (توافق اتمی) از سوی ایران" حتی پس از اجرای برجام حیاتی است.

به نوشته آسوشیتدپرس کشورهای غربی نیز درباره "کمبود جزئیات" در تازه ترین گزارش آژانس در مورد ایران ابراز نگرانی کرده اند.

آژانس بین المللی انرژی اتمی اولین گزارش خود درباره اجرای تعهدات ایران پس از تحقق توافق اتمی را ماه قبل منتشر کرد.

شورای حکام این آژانس روز چهارشنبه درباره این گزارش نشست برگزار کرد.

جان کربی سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز سه شنبه در واشنگتن گفت که آمریکا "مطمئن است توافق اتمی ابزارهای" لازم را برای گزارش کردن فعالیت های ایران در اختیار آژانس می گذارد.

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
سرنوشت برجام در دستان سفیر آمریکا و گزارش او به ترامپ و تیم امنیت ملی آمریکا