وحید امیری: تمرکز در نفت بسیار سخت است


ملی‌پوش تیم فوتبال نفت تهران خواستار سروسامان دادن وضعیت تیمش شد.

وحید امیری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت فعلی نفت و اینکه حرف و حدیث‌های زیادی پیرامون واگذاری آن به گوش می‌رسد، بیان کرد: وضعیت تیم نفت الان خوب است ولی صرفا از لحاظ نتیجه. با این شرایطی که ما داریم باید وضعیت تیم را هر چه سریعتر مشخص کنند.

وی در پاسخ به این سوال که موافق واگذاری نفت هست یا نه، تصریح کرد: این یک بحثی است که مربوط به مدیریت باشگاه بوده و امیدوارم هر اتفاقی که بیفتد فقط وضعیت تیم بهتر و مطلوب‌تر شود.

این ملی‌پوش نفت در خصوص اینکه گفته می‌شود شرایط فعلی و بحث واگذاری به ضرر تیمش تمام خواهد شد، این موضوع را رد و اظهار کرد: ما بازیکنان و کادر فنی تمام تلاشمان را می‌کنیم ولی باید قبول کرد که با این شرایط تمرکز واقعا بسیار سخت خواهد بود.

این بازیکن نفت تهران با اشاره به ادامه این فصل لیگ برتر، یادآور شد: هفت، هشت بازی مانده و لیگ برتر نیز تمام خواهد شد ولی انتظار می‌رود شرایط تیم نفت با این قدمتش سر و سامان داده شود.

امیری در پاسخ به این سوال که با شرایط فعلی تیمش آیا با تعطیلات سال جدید آرامش به نفت باز خواهد گشت یا نه، گفت: این تعطیلات فرقی به حال ما نمی‌کند چون پولی نداده‌اند ولی گفته‌اند تا قبل از عید سعی می‌کنند این کار انجام شود.

هر فردی در یک سال خاطرات شیرین و تلخی را به همراه خود دارد که ملی‌پوش نفت نیز در این‌باره اذعان کرد: فوت آقای دارستانی تلخ‌ترین و پیروزی نفت در خاک عربستان مقابل الاهلی شیرین‌ترین خاطرات فوتبالی‌ام در سال 94 است.

این بازیکن ملی‌پوش بیان کرد: مرحوم دارستانی همیشه خنده روی لبانش داشت و این موضوع همیشه در ذهنم باقی می‌ماند.

خیلی از خبرنگاران و اصحاب رسانه اعتقاد دارند وحید امیری برخلاف سایر فوتبالیست‌ها علاقه‌ای به مصاحبه ندارد و از رسانه‌ها فرار می‌کند، که وی در این باره تاکید کرد: نه اتفاقا من با بیشتر خبرنگاران دوست هستم ولی باید بگویم دوست ندارم فکر و حواسم بر روی مصاحبه و خبر از خودم باشد. دوست دارم به کار اصلی‌ام یعنی فوتبال بیشتر برسم.

این بازیکن لرستانی تیم نفت تهران که تاکنون13 بار برای تیم ملی به میدان رفته و یک گل ملی نیز در کارنامه خود دارد، در مورد عدد13 گفت: با این شماره برای تیم ملی بازی کرده‌ام هر چند در آن بازی حساس( جام ملت‌ها مقابل تیم ملی عراق) پنالتی خراب کردم ولی این موضوع به عدد پیراهنم هیچ ربطی نداشت.

امیری که اولین بار پیراهن تیم ملی‌ را در بازی دوستانه مقابل عراق بر تن کرده ‌است، در پاسخ به اینکه بعد از خراب کردن آن پنالتی دیگر دوست ندارد شماره سیزده بپوشد، اظهار کرد: نه این‌چنین نیست، خواست خدا و قسمت بود، بعد این بازی و آن اتفاق خداوند خیلی کمکم کرد. سیزده را دوست دارم چون خاطره خوش هم با این شماره دارم.

وی بهترین خاطره با تیم ملی در سال 94 را زدن گل به تیم شیلی دانست و گفت: با تیم ملی در سال جاری هیچ‌گونه خاطره بدی ندارم.

امیری در خصوص بهترین دوستش در تیم ملی نیز تصریح کرد: خدا را شکر با همه خوبم و همه ملی‌پوشان را دوست دارم. همدلی و رفاقت در تیم ملی کاملا مشهود است.

این ملی‌پوش همچنین در مورد کی‌روش گفت: کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی، فوتبال ما را متحول کرده و کارنامه وی نیز مشخص است. ایران به او افتخار می‌کند و این حرف تمام ایران است نه من.

امیری در پاسخ به این سوال که سال آینده فوتبالت را در ایران ادامه خواهی داد یا خارج کشور؟ گفت: تمام تلاشم را می‌کنم تا فوتبالم را در خارج ایران ادامه بدهم.

وی در خاتمه افزود: پیشاپیش به همه مردم ایران مخصوصا هم‌زبان‌های خودم عید و سال جدید را تبریک می‌گویم.


ویدیو مرتبط :
اختصاصی/ گل نفت به الاهلی (وحید امیری)