سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



۵ قطعه زمین برای ایجاد فضای آموزشی به آموزش و پرورش داده‌ایم/ پروژه هزار و یک شب ۱۳۵ هکتار است


به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، مولایی شهردار منطقه 22 با حضور در دویست و سیزدهمین جلسه علنی شورای شهر به کمبودها و مشکلات این منطقه اشاره کرد و گفت: شهرداری اگر جوازی را در این منطقه صادر می‌کند، حتماً براساس یکسری مدارک و اسنادی است که دراختیار شهرداری قرار گرفته است.

وی ادامه داد: طرح جامع یکی از ملاک‌های شهرداری است و نمی‌توان بدون طرح جامع و تفضیلی اقدامی را انجام داد.

مولایی درباره سرانه‌های آموزشی در منطقه 22 اظهار داشت: در بخش سرانه آموزشی، همه نیزه‌ها به سمت شهرداری تهران است در صورتی که ما 5 قطعه زمین از سال 90 به آموزش و پرورش تقدیم کردیم ولی هیچ اقدامی برای ساخت و ساز فضای آموزشی در این زمین‌ها صورت نگرفته است.

وی یادآور شد: در سال 86 یک قطعه زمین از سوی شهرداری منطقه به آموزش و پرورش داده شد اما سال 87 این زمین را پس دادند و اعلام کردند توانایی ساخت آن را نداریم.

شهردار منطقه 22 گفت: ما آمادگی آن را داریم براساس ضوابط و مقررات، زمین‌های آموزشی را تحویل دهیم.

وی درباره پروژه هزار و یک شب نیز اظهار داشت: این پروژه 135 هکتار است نه 500 هکتار و تمامی اقدامات آن در بحث‌های آموزشی و فرهنگی است.

وی درباره شبکه آب و فاضلاب منطقه 22 نیز بیان داشت: برای احداث شبکه فاضلاب کار خود را شروع کرده‌ایم و تا سال 1398 این شبکه را به پایان می‌رسانیم.

انتهای پیام/

http://fna.ir/22DV03


ویدیو مرتبط :
تصرف غیر قانونی 20 هزار هکتار در فارس و زنجان