امیر تاجیک در تدارک آثار تازه


امیر تاجیک در تدارک آثار تازهخبرآنلاین/ امیر تاجیک خواننده موسیقی پاپ کشور، در فصل جدید فعالیت هایش به زودی اولین ویدیو کلیپ خود را منتشر خواهد کرد.
امیر تاجیک کلیپ « تایید کن» را با همراهی برادرش امید خوانده است؛ این دومین قطعه دوصدایی این دو برادر است که مدتی است پرقدرت و پرکار به عرصه موسیقی کشور بازگشته‌اند.

امیر تاجیک درباره همکاری با برادرش در این کلیپ و سایر آثارش می گوید:« اگر من امروز فعالیت‌ می‌کنم به واسطه حضور امید است. او سالهاست که در ارکستر من کیبورد می زند، رهبر ارکسترم است. در آلبوم «زندگی» هم به عنوان همخوان کر حضور داشت؛ از آهنگسازی تا رهبری ارکستر همه کارها بر دوش امید است. علاوه بر قطعه «تایید کن»، در یک قطعه دیگر به نام «بارون» هم امید به عنوان خواننده حضور داشت که خوش بختانه آن قطعه با استقبال بسیار خوبی رو به رو شد.»

علاوه بر انتشار این کلیپ، امیر تاجیک از انتشار یک تک آهنگ ویژه پیش از سال نو خبر می دهد:« قطعه جدیدی در دست تهیه داریم که تا شب عید تقدیم دوستداران موسیقی می کنیم.»

مهرداد جهانتاب تهیه کننده آلبوم جدید امیر تاجیک نیز از انتشار آلبوم جدید این خواننده در سال 95 و برگزاری یک کنسرت در تهران هم خبر می دهد:« فصل جدید فعالیت های امیر تاجیک با انتشار چند تک آهنگ آغاز شده که کاملا در فضای مدرن منتشر شدند و خوش بختانه مورد استقبال هم قرار گرفتند. همین مسیر را نیز مطابق یک برنامه مدون ادامه می دهیم. در این مدت چند کنسرت هم در شهرستانها داشتیم که موفق بودند.»

امیر تاجیک تاکنون قطعاتی مثل «زیر آسمون شهر»، «یه مسجد»، «سرود ویژه ورزش برای جام جهانی 2006» ، «سیب ممنوع» و... را اجرا کرده است. او آلبوم «زندگی« را نیز سال 92 به بازار عرضه کرد.


منبع: خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
موزیک ویدیو امیر تاجیک و امید تاجیک به نام تو هم تایید کن