سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کاهش قیمت گوشی نکسوس 5 ایکس گوگل


کاهش قیمت گوشی نکسوس 5 ایکس گوگلفارس/ گوگل قیمت فروش گوشی Nexus 5X را 30 دلار کاهش داد و به 349 دلار رساند، امری که گمانه زنی در مورد احتمال عرضه مدل جدید این گوشی را افزایش داده است.

به گزارش آندروید ان می، قرار است این کاهش قیمت طی روزهای آینده به فروشندگان این گوشی اعلام شود.

در عین حال بسیاری از کاربران در انتظار کاهش قیمت گوشی 6P نکسوس هستند، اما ظاهرا قرار نیست در این زمینه کاهش قیمتی اتفاق بیفتد.

گوشی یاد شده که توسط ال جی ساخته شده مجهز به سیستم عامل مارشملو یا نسخه ششم آندروید است. نمایشگر 5.2 اینچی با دقت 1920 در 1080 با تراکم 424 پیکسل بر اینچ و استفاده از USB Type C، تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 808، ردازنده‌ی گرافیکی آدرنو 418 و دو گیگابایت رم، 16 یا 32 گیگابایت حافظه، امکان استفاده از Wi-Fi، بلوتوث و NFC و پشتیبانی از شبکه نسل چهارم از جمله ویژگی های این گوشی است.

گوشی یاد شده همچنین دارای دو دوربین 12.3 و 5 مگاپیکسلی است. با دوربین اصلی نکسوس 5X می‌توانید ویدیوهایی با رزولوشن 4K و با دوربین سلفی‌اش می‌توانید ویدیو‌هایی با رزولوشن HD ضبط کنید.


منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
گوشی گوگل نکسوس 5