فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



بخشدارگناوه:آموزش های فنی و حرفه ای در توسعه روستاها اثرگذار است


به گزارش ایرنا، حسین امیری روز چهارشنبه در بازدید از کلاس آموزشی فنی و حرفه ای در روستای مال قائد این شهرستان افزود: روستاهای بخش مرکزی گناوه با داشتن نیروهای انسانی مستعد و ماهر می توانند روستاهایی نمونه در بخش اشتغال باشند.
وی گفت: با توجه به اهمیتی که دولت در زمینه مهارت آموزی قائل است، اقدام های موثر و گام های ارزشمندی به منظور تقویت آموزش های فنی و حرفه ای در کشور انجام شده است.
وی بیان کرد: در کنار آموزش های فنی و حرفه ای، در مقطع دبیرستان ها نیز باید دانش آموزان را به فراگیری آموزش های مهارتی در مراکز آموزش فنی و حرفه ای ترغیب کرد.
بخشدارمرکزی گناوه افزود: در سفر رییس جمهوری و هیات دولت به استان بوشهر توجه جدی و برنامه ریزی مدونی برای بخش اشتغال شد که در این بین باید از ظرفیت موجود در روستاها بهره گرفت.
وی گفت: امروز والدین کارآموزان فنی و حرفه ای باید نگاه تحسین آمیزی به فرزندان خود داشته باشند و آنها را به انتخاب این رشته ها و ادامه تحصیل دعوت و تشویق کنند.
بخشدارمرکزی گناوه با اشاره به اینکه نرخ بیکاری کشور و استان بوشهر در حال کاهش است، افزود: یکی از سیاست های دولت برای رفع مشکل مردم ایجاد فضا و بستر برای کار و تلاش است. امیری خاطرنشان کرد: با آموزش هایی که در بخش های شهرستان گناوه تدارک دیده می شود در آینده این بخش ها در زمینه ایجاد اشتغال فعال شده و اشتغال پایدار و ثابتی را شاهد خواهیم بود.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.ک/2
6164/1656

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تخریب روستاها به بهانه توسعه