ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



توقف پرسپولیس مقابل نفت/ طارمی این بار پنالتی نزد


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دیدار تیم‌های نفت تهران و پرسپولیس از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه تختی تهران آغاز شد که این دیدار با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید.

میلاد کمندانی در دقیقه 40 این دیدار تک گل پرسپولیسی‌ها را به ثمر رساند و محمد دانشگر هم در دقیقه 73 برای نفت گلزنی کرد.

برانکو ایوانکوویچ در این دیدار سوشا مکانی، محسن بنگر، رضا نورمحمدی، محمد انصاری، رامین رضاییان، احمد نوراللهی، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، میلاد کمندانی، علی علیپور و مهدی طارمی را از ابتدا به میدان فرستاد.

برای تیم نفت هم علیرضا بیرانوند، حمید بوحمدان، پیام صادقیان، وحید امیری، محمد دانشگر، مهدی شیری، آلویز نانگ، سیامک کوروشی، ایمان مبعلی، سعید لطفی و مهدی علیاری از ابتدا توسط علیرضا منصوریان به بازی گرفته شدند.

نیمه اولدقیقه 6: مهدی طارمی در موقعیتی بسیار مناسب قرار داشت و می‌توانست دروازه علیرضا بیرانوند را باز کند، اما در مصاف رو در رو با این دروازه‌بان مغلوب شد.

دقیقه 10: علی علیپور از سمت چپ وارد محوطه جریمه شد و پاس را به دهانه دروازه نفت فرستاد، اما از مهاجمان پرسپولیس کسی مقابل دروازه نبود تا از این موقعیت خوب استفاده کند.

دقیقه 14: ضربه کرنر برای پرسپولیس موقعیت خطرناکی را برای این تیم ایجاد کرد و سرخپوشان می‌توانستند در شلوغی محوطه جریمه به گل برسند، اما مدافعان نفت توپ را دور کردند.

دقیقه 16: علی علیپور در کورسی که با بوحمدان داشت توانست این بازیکن را از پیش‌رو بردارد و در موقعیت تک به تک با بیرانوند قرار بگیرد، اما وی برای ضربه زدن عجله کرد و توپ او را دروازه‌بان نفت مهار کرد.

دقیقه 29: ارسال پرسپولیسی‌ها از سمت چپ به محوطه جریمه نفت موقعیت خوبی را برای رامین رضاییان ایجاد کرد، اما قبل از اینکه مدافع سرخپوشان به توپ برسد بیرانوند توپ را مهار کرد.

دقیقه 36: پیام صادقیان به دلیل خطایی که انجام داد از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 37: توپ ارسالی کمندانی پس از تأثیرگذاری فرشاد احمدزاده در موقعیتی بسیار مناسب به رضاییان رسید، اما این بازیکن توپ را به بالای دروازه زد.

دقیقه 38: ایمان مبعلی از روی یک ضربه ایستگاهی ارسالی را روی دروازه پرسپولیس داشت. سوشا مکانی در مهار توپ کمی دچار مشکل شد، اما خیلی زود توپ را جمع کرد تا خطری روی دروازه ایجاد نشود.

دقیقه 40: علی علیپور از سمت راست وارد محوطه جریمه شد و پاس رو به بیرونی را به دهانه دروازه فرستاد. بازیکنان پرسپولیس از این توپ استفاده نکردند تا کمی آنطرف‌تر میلاد کمندانی توپ را وارد دروازه کند.

دقیقه 41: پیام صادقیان شوتی را روانه دروازه پرسپولیس کرد که توپ پس از برخورد به مدافعان این تیم به سمت دروازه مکانی کمانه کرد. دروازه‌بان پرسپولیس فقط نظاره‌گر این موقعیت بود تا توپ به تیر دروازه بخورد.

دقیقه 42: احمد نوراللهی از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

نیمه دومدقیقه 48: عباس بوعذار در ترکیب نفت جای سعید لطفی را گرفت.

دقیقه 50: پیام صادقیان ضربه ایستگاهی به وجود آمده برای تیمش را زمینی به محوطه جریمه ارسال کرد که مهدی شیری ضربه‌اش را به بیرون زد.

دقیقه 58: رامین رضاییان ارسال خوبی را روی دروازه نفت داشت که ضربه سر علیپور با اختلافی کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 59: نفتی‌ها موقعیت خوبی برای گلزنی داشتند که شوت بازیکنان این تیم به تیر دروازه برخورد کرد.

دقیقه 64: علیپور ضربه سر خوبی را به سمت دروازه نفت زد که بیرانوند به خوبی این توپ را مهار کرد.

دقیقه 68: محمد دانشگر با برهم زدن تعادل مهدی طارمی در محوطه جریمه یک ضربه پنالتی را تقدیم پرسپولیسی‌ها کرد.

دقیقه 70: مهدی طارمی ضربه پنالتی را برای پرسپولیس زد که بیرانوند به خوبی توپ را گرفت و به کرنر فرستاد. طارمی که در بازی با استقلال اهواز هم فرصت های خوبی را از دست داده بود این بار نتوانست از روی نقطه پنالتی گلزنی کند.

دقیقه 71: پیام صادقیان جای خود را به آرش رضاوند داد.

دقیقه 73: محمد دانشگر توپی که در محوطه جریمه پرسپولیس به او رسیده بود را به خوبی درون دروازه مکانی جا داد تا بازی به تساوی کشیده شود.

دقیقه 74: مهدی طارمی و محمد دانشگر به دلیل درگیری کوچکی که با هم داشتند از داور بازی کارت زرد گرفتند.

دقیقه 78: محمد انصاری به دلیل خطایی که انجام داد با کارت زرد داور روبرو شد.

دقیقه 80: ایمان مبعلی پس از خطایی که انجام داد شوتی را به زیر توپ زد و به تصمیم داور اعتراض کرد تا کارت زرد بگیرد.

دقیقه 83: محسن مسلمان در ترکیب پرسپولیس جای خود را به جری بنسون داد.

دقیقه 85: سه بازیکن پرسپولیس در موقعیتی مناسب روی دروازه نفت موقعیت ایجاد کردند. طارمی پاسی را به علی علیپور داد که این بازیکن بهترین موقعیت برای به گل رسیدن پرسپولیس را از دست داد.

دقیقه 89: پرسپولیس یک بار دیگر موقعیت برای گلزنی داشت، اما احمد نوراللهی نتوانست در محوطه جریمه از موقعیت مناسبی که ایجاد شده بود، استفاده کند.

به گزارش تسنیم پرسپولیس با این تساوی 19 امتیازی شد و در رده هشتم جدول ماند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
مهدی طارمی و خراب کردن پنالتی در بازی با نفت