سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اعضای هیات اجرایی انتخابات شهرستان اردستان معرفی شدند


به گزارش ایرنا، در جلسه انتخاب معتمدین هیات اجرایی انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی که شامگاه سه شنبه با حضور 29 نفر از معتمدین شهرستان اردستان برگزار شد، 8 نفر بعنوان عضو اصلی و 5 نفر بعنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.
فرماندار اردستان در این جلسه گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات از اهداف مهم دولت تدبیر و امید است.
علیرضا غیور افزود: با توجه به تهدیدات مختلفی که از سوی دشمنان علیه کشور صورت می گیرد، برگزاری انتخابات پرشور و حداکثری در سال جاری برای کشور بسیار حساس و سرنوشت ساز خواهد بود.
وی تصریح کرد: همکاری و همدلی جناح های مختلف و افراد و چهره های سیاسی در انتخابات به عنوان یک اصل مورد توجه دست اندرکاران قرار داشته تا بتوان یک انتخاباتی سالم، پرشور و سرنوشت ساز برگزار کرد.
غیور با بیان اینکه در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور بیش از 60 درصد مردم استان را شاهد بودیم، اظهار امیدواری کرد: این حضور در انتخابات آتی پرشورتر و بیشتر شود.
فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت انتخابات آتی می طلبد تا با همکاری و همدلی اقشار مختلف بتوانیم امانتدار رای مردم باشیم.
7431/6021

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
توضیحات دکتر سبحانی راجع به لزوم معرفی همکاران اجرایی قبل از انتخابات