سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برگزاری کارگاه منطقه‌ای نشریات دانشجویی جنوب کشور از فردا


فهیمه اثنی‌عشری معاون نشریات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، از برگزاری کارگاه منطقه‌ای نشریات در دانشگاه شهید باهنر کرمان خبر داد.

وی افزود: کارگاه منطقه‌ای نشریات دانشجویی جنوب کشور؛ 29 و 30 بهمن‌ماه با حضور جمعی از فعالان حیطه مطبوعات دانشجویی از 10 دانشگاه بزرگ این منطقه برگزار می‌شود. 

اثنی‌عشری تصریح کرد: میزبان این کارگاه دو روزه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان است و این کارگاه و زیر نظر کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی وزارت علوم تحقیقات و فناوری برگزار می شود.
عضو کمیسیون روابط عمومی جامعه اسلامی دانشجویان در خاتمه گفت: 40 نفر از فعالین مطبوعاتی دانشگاه‌های  ولیعصر رفسنجان، سیستان و بلوچستان، زابل، علوم پزشکی کرمان، یزد، علوم پزشکی بوشهر، خلیج فارس بوشهر، صنعتی سیرجان و علوم پزشکی زاهدان در این کارگاه حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

http://fna.ir/4750DQ


ویدیو مرتبط :
رزمایش پدافند هوایی ثارالله در منطقه جنوب کشور