ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



رسانه‌های ایتالیا: توتی اسپالتی را شکست داد؛ یک فصل دیگر بازی کن


به گزارش خبرگزاری فارس، فرانچسکو توتی کاپیتان متعصب گرگ‌ها یکبار دیگر با پیراهن جالوروسی لحظات به یادماندنی از خود به جای گذاشت تا ثابت کند او یک اسطوره به تمام معنا است.

ال کاپیتانو در مدت زمان سه دقیقه دو گل زد تا تیمش شکست 2 بر یک مقابل تورینو را با پیروزی 3 بر 2 عوض کند و تقریبا صعود گرگ‌ها به لیگ قهرمانان فصل آینده قطعی شود.

پس از این درخشش توتی، رسانه‌های ایتالیا با تیترهای مختلف از کاپیتان رم حمایت کردند. روزنامه مشهور گازتا نوشت: توتی تو کماکان اسطوره هستی، یک فصل دیگر بازی کن.

روزنامه کوریره اسپورت درباره درخشش ال کاپیتانو نوشت: داستان ادامه دارد؛ توتی اسپالتی را شکست داد.

تمام این گزارش‌های رسانه‌های ایتالیا در کنایه به اسپالتی است زیرا او از زمانیکه به رم آمده با توتی اختلاف پیدا کرده است زیرا او را نیمکت نشین کرده و این عصبانیت ال کاپیتانو را به همراه داشته است. قرارداد توتی با رم در پایان این فصل به پایان می‌رسد با توجه به این موضوع رسانه‌های ایتالیا خواستار تمدید قرارداد او شدند.

انتهای پیام/ک


ویدیو مرتبط :
کاپیتان توتی مهاجم سابق ایتالیا و رم