سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معاون رئیس جمهور آفریقای جنوبی وارد تهران شد


معاون رئیس جمهور آفریقای جنوبی وارد تهران شد

مهر/ معاون رئیس جمهور آفریقای جنوبی در صدر یک هیئت سیاسی و اقتصادی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره ) شد.
سریل راما فوزا ، که به دعوت اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به تهران سفر کرده است با مقامات ارشد کشورمان دیدار و مقدمه سفر رئیس جمهور آفریقای جنوبی را فراهم می کند.

همزمان با مذاکرات معاونان رؤسای جمهور دو کشوردر زمینه توسعه همکاری‌های دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی، هیئتی متشکل از ۱۶۰ بازرگان و صاحبان صنایع و سرمایه آفریقای جنوبی در تهران حضور می‌یابند و روز یکشنبه با همتایان خود در بخش خصوصی دیدار می‌کنند.

تابستان امسال نیز کمیسیون عالی و همچنین کمیته مشترک سیاسی جمهوری اسلامی ایران و افریقای جنوبی در تهران برگزار شد.

طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی اردیبهشت ماه پس از دیدار خانم ماشابانه وزیر خارجه آفریقای جنوبی در تهران گفت: " در حال حاضر حجم روابط تجاری دو کشور به رغم توسعه مناسبات سیاسی، در حد صفر است ؟! و این روابط، متناسب با ظرفیت‌های اقتصادی و همکاری های دو طرف نیست."


ویدیو مرتبط :
سفر معاون اول رئیس جمهور آفریقای جنوبی به تهران