فال روزانه Daily Omen یکشنبه 15 آذر 94


خوشبختی من در بودن باتو است و روز تولد تو تقدیر خوشبختی من استتو آمدی و عمیق ترین نگاه را از میان چشمان دریایی ات به وصال قلبم نشاندیزیباترین گلهای دنیا تقدیم به تو ، بهترین عشق دنیاتولدت مبارک

فال روز متولدین فروردین:

اگر چیزی خراب نیست چرا باید آن را درست کنیم؟ شما از حال خود راضی هستید و با وجود این که فشار دنیای معاصر ما را به تغییر سبک زندگیمان مجبور می کند، شما ترجیح می دهید روش فعلی زندگیتان را حفظ کنید و به سنت ها و ارزش های خانوادگی پایدار باشید. اگر خودتان از اوضاع راضی هستید، چرا که نه؟ هر چقدر هم که سرتان شلوغ باشد باید برای ورزش و رسیدن به خودتان و خواب کافی وقت بگذارید، این کار تمام جنبه های زندگیتان را می تواند تحت تأثیر قرار دهد. اگر می خواهید به عشقتان نشان دهید که برای پیش بردن رابطه تان آمادگی دارید باید برای این رابطه وقت بگذارید و برنامه ریزی کنید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

گر چه ما بندگان پادشهیم***پادشاهان ملک صبحگهیم

گنج در آستین و کیسه تهی***جام گیتی نما و خاک رهیم

تعبیر: گنج بزرگی در منارتان هست که تسبت با آن بی اهمیتید. آنقدر مغرور شده اید که به اطاف و زیر پای خودتان نگاه نمی کنید. همنشینی با دوستانتان را غنیمت بدانید و از خواب غفلت بیدار شوید. دشمنی را کر بگذارید تا بتوانید پیروز شوید و به نیات خودتان برسید باید مانند شیری باشید تا بتوانید دشمنان را که همچون ماری شما را نیش می زنند از بین ببرید.

**********************************

فال روز متولدین اردیبهشت:

امروز کنترل کردن دخل و خرجتان تقریبا غیر ممکن شده است. برای اینکه امروز فقط می خواهید خوش بگذرانید و چیزهایی بخرید که حسابی از خریدنشان لذت ببرید. فکر کردن به راه های لذت بردن و شاد بودن کار خوبی است، اما افراط کردن لزوماً باعث رضایت خاطر نمی شود. هرچقدر که انتخاب هایتان پیچیده تر شدند، اگر به چیزهای ساده بیشتر از هر چیز دیگری توجه کنید شادتر خواهید شد.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

با مدعی مگویید اسرار عشق و مستی***تا بی خبر بمیرد در درد خودپرستی

عاشق شو ار نه روزی کار جهان سر آید***ناخوانده نقش مقصود از کارگاه هستی

تعبیر: مواظب رفتارتان باشید گاهی زیاده روی می کنید، یا بیشتر به خدا روی آورید زیرا همه ی ما میهمانان ناخوانده ای هستیم که باید به آخرت برگردیم. هم نشینانتان هم از خدا دور شده اند از آنها دوری گزینید از خدا بخواهید اول سلامتی را به شما عطا کند و بعد از رموز خداوند همه چیز برایتان روشن می شود و از این طوفان بلا به سلامتی رهایی پیدا می کنید.

**********************************

فال روز متولدین خرداد:

در حال حاضر برای اینکه به موفقیت برسید باید کنترل احساسات و امیال درونیتان را به دست گرفته و با برخی از سختی هایی که در محیط اطرافتان هستند کنار بیایید. شاید دلایل کافی برای تلافی کردن رفتارهای دیگران و عکس العمل نشان دادن داشته باشید، اما تجربه نشان داده است که باید سنجیده عمل کنید. ممکن است یک نفر در محل کارتان اوضاع را برایتان سخت کند اما بهترین کار این است که شما خودتان را کنار بکشید. در حال حاضر پیشرفتتان با سرعتی که انتظار دارید نیست، اما برانید که این پیشروی متوقف نشده است و به زودی سرعت بیشتری نیز خواهد یافت. دست از متهم کردن اطرافیان بردارید و به زندگی با دید بهتری نگاه کنید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

هزار شکر که دیدم به کام خویشت باز***ز روی صدق و صفا گشته با دلم دمساز

روندگان طریقت ره بلا سپرند***رفیق عشق چه غم دارد از نشیب و فراز

تعبیر: در هر حال خدا را شاکر باش حتی اگر بلا بر تو نازل شود و از فراز و نشیب زندگی خسته شده باشی. با خودت کنار بیا با اشک و غم کاری از پیش نخواهی برد. سرنوشت حوادث زیادی برایت رقم زده. مرد عمل باش تا با همه ی آنها مقابله کنی و به دولت برسی.

**********************************

فال روز متولدین تیر:

شمادر این روزها کمی نگران هستید و نگرانی هایتان بیش از روزهای قبل می باشد زیرا اتفاقات جدیدی در زندگی شما رخ داده است به همین دلیل در قلب تان تشویش های زیادی را احساس می کنید. قدم هایتان را کمی ﺁهسته تر بر می دارید، زیرا احساس می کنید باید جوانب احتیاط را بیشتر در نظر بگیرید، شما کاملا درست فکر می کنید، زیرا با این افکارتان و انجام این کارها شانس بیشتری را برای خود ذخیره می کنید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

خسروا گوی فلک در خم چوگان تو باد***ساحت کون و مکان عرصه میدان تو باد

زلف خاتون ظفر شیفته پرچم توست***دیده فتح ابد عاشق جولان تو باد

تعبیر:  شما پیشرفت زیادی می کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.

**********************************

 فال روز متولدین مرداد:

شما امروز وسوسه شده اید که از مشغولیتهای اجتماعی کناره گیری کنید، اما به این معنا نیست که شما می خواهید تنها باشید. همچنانکه آرزوهای مادی شما بسیار قوی می شوند، شما احساسات زیادی را که ظاهر شده اند تجربه می کنید. اما احتمالاً شما حس و حال بیرون رفتن و یا مهمانی رفتن را ندارید. آزمایش کردن توانائیهایتان کلیدی است برای اینکه بتوانید قدرت بیانی آفریننده و پر اهمیت داشته باشید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

مطرب عشق عجب ساز و نوایی دارد***نقش هر نغمه که زد راه به جایی دارد

عالم از ناله عشاق مبادا خالی***که خوش آهنگ و فرح بخش هوایی دارد

تعبیر: در زندگی، عشق و محبت را فراموش نکن مخصوصاً در زندگی خصوصی خود. ازدواج موفقیت آمیزی در پیش داری. با کسی که دوست داری زندگی سرشار از عشق و محبت خواهی داشت.

**********************************

فال روز متولدین شهریور:

اگرچه برنامه های بلند مدت تان در ماه گذشته متمرکزتر شده بودند، شما در حالیکه به هدفتان نزدیک می شوید، کم کم از دست این برنامه ها خلاص می شوید. شما حالا در مسیر دیگری قرار گرفته اید، پس در مورد حوزه کاری خود بازنگری کنید و در مقصد نهایی خود تغییراتی ایجاد کنید. اگر تصمیم جدیدتان با تصمیم قبلی کاملا متفاوت بود نگران نشوید. شما چیزهای زیادی راجع به خود و جهان خود یاد گرفته اید، پس اگر لازم شد آماده باشید که مسیر و روشتان را نیز عوض کنید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

ترسم که اشک در غم ما پرده در شود***وین راز سر به مهر به عالم سمر شود

گویند سنگ لعل شود در مقام صبر***آری شود ولیک به خون جگر شود

تعبیر: صبر داشته باش هر چند که دلت خون می شود راز خود را به کسی نگو خداوند داد تو را از ستمگران می گیرد. کاری از دستت برنمی آید، فقط دعا کن شاید بالاخره مورد قبول خداوند واقع شود. نکند اگر به حاجت رسیدی و معتبر شدی خدا را فراموش کنی بلکه باید بیشتر رو به خدا آوری.

**********************************

فال روز متولدین مهر:

اگر امروز به محل کارتان می روید سعی کنید بهترین رفتار ممکن را از خودتان نشان دهید، چرا که افرادی که شما را می بینید در موردتان با دیگران صحبت خواهند کرد. اولین برخورد تأثیری بسیار می تواند باشد و موقعیت های آینده شما را به ویژه از لحاظ مالی می تواند بهبود ببخشد. اگر کسی را دوست دارید وقت آن رسیده است که قضیه را رسمی کنید. فقط یادتان باشد قبل از هر اقدامی با طرف مقابلتان سنگ هایتان را وا بکنید و هیچ موضوعی را حل نشده نگذارید. داریم در مورد یک عمر زندگی حرف می زنیم! تلفن هایتان را خاموش کرده و در جایی که هیچکس مزاحمتان نشود با هم صحبت کرده و از بودن در کنار هم لذت ببرید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

جز آستان توام در جهان پناهی نیست***سر مرا بجز این در حواله گاهی نیست

عدو چو تیغ کشد من سپر بیندازم***که تیغ ما بجز از ناله ای و آهی نیست

تعبیر: از شر شیطان به خدا پناه ببر، جز خدا کسی با تو نیست. فعلا جور و ستم بر روی سرت سایه انداخته و با گوشه نشینی و آه کشیدن کار درست نمی شود. در راهی که قدم می گذاری کسی حمایتت نمی کند. با آرزوی مرگکردن هم کاری از پیش نمی بری. نه خود را آزار بده و نه دیگران را. پایان شب سیه سپید است. انشاالله.

**********************************

فال روز متولدین آبان:

شما مرموزتر از دیگران فکر می کنید چون دیگران تغییر جهت های فکری غیر معمول شما را نمی بینند. شاید رویایی را در سر داشته باشید اما آن را برای خودتان نگه می دارید. شما درون گرا هستید. حتی اگر دوستان نزدیکتان کمی از آنها را بفهمند شما نیازی ندارید که افکار خود را با آنها تقسیم کنید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

دیگر ز شاخ سرو سهی بلبل صبور***گلبانگ زد که چشم بد از روی گل به دور

ای گلبشکر آن که تویی پادشاه حسن***با بلبلان بی دل شیدا مکن غرور

 تعبیر: خوشحال باش و غصه و غم را کنار بگذار. تا دوری نکشی به وصال نمی رسی و تا رنج نبینی به خوشی هم نمی رسی، پی دست از عبادت نکش. امیدوار باش که از صبر تو گل حاجت روئیده است. شکایت نکن که در عین ظلمت نور بر تو می تابد.

**********************************

فال روز متولدین آذر:

حتی اگر از آن آدم هایی هستید که دوست دارید همه کارها را به صورت گروهی انجام دهید امروز بهتر است کمی با خودتان خلوت کرده و از جمع دوری کنید چرا که ممکن است به سادگی درگیری و چالش به وجود بیاید، به ویژه اگر همه اعضای گروه فکر کنند که حق با خودشان است. اگر به خاطر کارتان و یا هر دلیل دیگری مجبور به داشتن ارتباط با دیگران هستید یادتان باشد که کلماتتان را با دقت انتخاب کنید چرا که این حالت شما موقتی، اما تأثیر حرف هایتان همیشگی خواهد بود. به ندای قلتان گوش کنید و مطمئن باشید که حقیقت را به شما خواهد گفت. آیا درباره احساساتتان با خودتان صادق هستید؟ ظاهر را فراموش کرده و به عمق مسئله بیندیشید. متأهل ها شبی پرشور و زیبا همراه با همسرشان خواهند داشت.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

الا ای طوطی گویای اسرار***مبادا خالیت شکر ز منقار

سرت سبز و دلت خوش باد جاوید***که خوش نقشی نمودی از خط یار

تعبیر: شانس فقط یک بار در خانه ی شما را می زند پس چرا آن را پس می زنید و ندانسته به بازی می گیرید. فکر می کنید با زور می توانید همه چیز را به دست آورید ولی اینطور نیست. دل و دبینتان را به خدا بسپارید تا به یمن خوبی تان دولت و مال و سلامت به شما عطا فرماید.

**********************************

فال روز متولدین دی:

شما بیماری خفیفی را پشت سر گذاشته اید، به همین دلیل تصمیم دارید به سلامت خود اهیمت بیشتری دهید. امروز پر از انرژی خواهید بود طوری که شاید برای ثبت نام در باشگاه اقدام کنید. اما زیاده روی نکنید. شاید بهتر باشد به دکوراسیون خانه خود هم تنوعی دهید. این کار بر روحیه شما تاثیر زیادی خواهد گذاشت. فقط قبل از اقدام به هر کاری، خوب راجع به آن فکر کنید تا منجر به پشیمانی نشود. امروز آنچه را که لایق اش هستید به دست خواهید آورد و تمام تلاش هایتان نتیجه خواهد داد. شما به توانایی های خود افتخار خواهید کرد. امروز فرصت آن است که احساسات خود را با محبوب تان شریک کنید، بنابراین از همین حالا قرار ملاقاتی با او بگذارید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

ما درس سحر در ره میخانه نهادیم***محصول دعا در ره جانانه نهادیم

در خرمن صد زاهد عاقل زند آتش***این داغ که ما بر دل دیوانه نهادیم

تعبیر: هنز در اول داهید. عجله نکنید. به مرحله ی بالای زهد و عقل نرسیده اید پس صبر کنید تا کارها خراب نشود و غم به دلتان راه پیدا نکند. مواظب دوستان خودتان باشید که گرگ هستند در لباس میش. آنها می خواهند بنیادتان را از بین ببرند و دل و دینتان را بگیرند و نگذارند به مقصود برسید پس عاقل باشید.

**********************************

فال روز متولدین بهمن:

مواظب باشید در حفظ رازهایی که دیگران به شما گفته اند کوشا باشید وگرنه از دهن لقی خود پشیمان خواهید شد. امروز روزی بسیار خوب برای به اجرا گذاشتن ایده هایی که در سر دارید می تواند باشد. پس نفستان را در سینه حبس کرده و بشتابید. اکنون تمام آن چه را که لازم دارید فراهم است، پس از هیچ چیز نترسید، چرا که همه چیز همانطور که می خواهید پیش خواهد رفت. دوره سختی به پایان رسیده است و اوضاع روبراه خواهد شد. شاید کمی نگران و هیجان زده باشید و نتوانید روی کارتان تمرکز کنید، اما خودتان را ناراحت نکنید، این اتفاقات پیش می اید. کمی صبوری کنید و خواهید دید که همه چیز روبراه خواهد شد. برای گرفتن آرامش به عشقتان پناه ببرید، در کنار او احساس بهتری خواهید داشت.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

در سرای مغان رفته بود و آب زده***نشسته پیر و صلایی به شیخ و شاب زده

سبوکشان همه در بندگیش بسته کمر***ولی ز ترک کله چتر بر سحاب زده

تعبیر: خانه شما به زودی مجلس بزم و عروسی خواهد شد و همه به شوق این وصال کمر همت بسته اند. وصلت فرخنده ای است. مواظب عده ی باشید که می خواهند همه چیز را خراب کنند. از چیز نترسید دولت بخت با شماست و دعاهایتان مستجاب شده با کمی عقل و خرد همه کارهایتان نیز رو به راه می شود.

**********************************

فال روز متولدین اسفند:

وقت باارزشتان را با غیبت کردن و سخنان بیهوده گفتن هدر ندهید، برای اینکه این نوع مشغله ها می تواند شما را از زندگی با نظم و ترتیب خارج کند. دوری کردن از سخنان بی اساس و پایان دادن به یک مکالمه تلفی زیرکانه ولی بیهوده از آنچه که شما فکر می کنید راحت تر است. فقط در عین حال که دلسوز هستید باید درستکار نیز باشید. مادامی که نیت شما پاک باشند، با گفتن حقیقت می توانید خودتان را نجات دهید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

ای هدهد صبا به سبا می فرستمت***بنگر که از کجا به کجا می فرستمت

حیف است طایری چو تو در خاکدان غم***زین جا به آشیان وفا می فرستمت

تعبیر: در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

مطالب مرتبط

فال روزانه Daily Omen یکشنبه 15 آذر 94

زیباترین چشم انداز تندیس نگاه توستو قشنگترین لحظه لحظه روییدن توستسالروز تولدت را با تقدیم یک سبد گل سرخ تبریک میگویم . . .

فال روز متولدین فروردین:

شما در حال کار روی پروژه ای هستید که به شما احساس بهتر و مستقل تری نسبت به قبل می دهد. به تازگی مهارت های خود را افزایش داده اید و حال با اعتماد به نفس بیشتری می توانید از آنها استفاده کنید. اراده و قدرت درونی شما آنقدر بالا رفته که قادر به پایان رساندن کارهای نیمه تمام و رسیدن به هدف هایتان خواهید بود. شاید بخواهید زمان خود را در تنهایی سپری کنید، اشکالی ندارد اما فردی که برایتان اهمیت خاصی دارد را نیز در جریان بگذارید تا از شما دلگیر نشود. شما به راحتی می توانید بر مشکلات احساسی خود غلبه کنید

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

به صوت بلبل و قمری اگر ننوشی می***علاج کی کنمت آخرالدواء الکی

ذخیره ای بنه از رنگ و بوی فصل بهار***که می رسند ز پی رهزنان بهمن و دی

تعبیر: برای آینده ی خود توشهای فراهم کن، پس اندازی از مال کن. زیرا آینده ای نامعلوم در انتظار توست. شاید اتفاقاتی بیافتد که مجبور شوی به پس انداز خود تکیه کنی. دیگران را از اطرافت پراکنده نکن، آنها در آینده به دردت می خورند. هیچ مقامی و مالی ماندگار نیست پس به فردا بیشتر فکر کنو به امید این مباش که مال مفتی به تو ببخشند.

**********************************

فال روز متولدین اردیبهشت:

انرژی زیادی دارید. امروز روز خوبی برای شروع چیزهای جدید است. شما باید با کارهایی که انجام می دهید شناسایی شوید و از این انرژی وافر بهره ببرید. این نیروی ذهن شماست که توجه او را جلب می کند و زبان بدن هم می تواند کمک کند. در مورد هر موضوعی که دانش خوبی درباره اش دارید، با اعتماد به نفس حرف بزنید و او را تحت تأثیر قرار دهید. فشار از همه طرف به سمت شما می آید و شما در منگنه گیر کرده اید. دوست دارید به دلایلی تقصیر را گردن دیگران بیندازید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

دلی که غیب نمای است و جام جم دارد***ز خاتمی که دمی گم شود چه غم دارد

به خط و خال گدایان مده خزینه دل***به دست شاهوشی ده که محترم دارد

تعبیر: تو که خودت به همه چیز واقف هستی پس چرا غصه می خوری. کاری نکن که احترام خودت را از دست بدهی. سرمایه ی اندک تو تبدیل به بزرگترین سرمایه ها خواهد شد. و این بخاطر تدبیر و عقل خودت می باشد. تو از خدا طلب کن او هم به تو کرم می کند.

**********************************

فال روز متولدین خرداد:

تصمیمات جدی و خطیری در روزهای اخیر به شما واگذار می شود، خود را برای پذیرفتن و انجام دادن این تصمیمات آماده کنید. از زندگی که در حال حاضر دارید به نوعی خسته شده اید و خواهان تغییر زندگی تان هستید اما بدون برنامه ریزی، طرح و نقشه قبلی هیچگاه این کار را انجام ندهید. با انجام درست و صحیح این تصمیمات خود را به دیگران ثابت می کنید و به آنها ابراز می دارید که شما نیز توانایی های لازم را دارا هستید به همین علت خبرهای خوبی را خواهید شنید که شاید باعث خنثی شدن خبرهای بد چند روز آینده تان شود.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند***آیا بود که گوشه چشمی به ما کنند

دردم نهفته به ز طبیبان مدعی***باشد که از خزانه غیبم دوا کنند

تعبیر: ناامید نباش. دست روی دست گذاشته ای در صورتی که باید خودت همت کنی و خداوند هم به تو کمک می کند. جفا پیشه نباش. کسی که فتنه ها را به پا کره به زودی رسوا می شود. حسودان نمی گذارند تو به مراد دلت برسی. گاهی هم وقت خود را صرف عبادت کن تا رضای خداوند شامل حالت شود.

**********************************

فال روز متولدین تیر:

شما امروز در محل کارتان اختیاراتی دارید و فرصتی برای شما است که برای به سود رسیدن بیشتر از یک مسیر در دسترس داشته باشید. اگر جدیداً شما تصمیمی گرفته اید، اطلاعات جدید شما را تشویق می کند که آرام حرکت کرده و دوباره انتخابتان را بررسی کنید. برای رسیدن به یک هدف خاص زیاد عجله نکنید؛ شما بیشتر از آنچه که فکر می کنید زمان دارید.به نظر می رسد که اطلاعات بسیار زیادی جمع آوری کرده اید، اما نمی توانید تصمیم بگیرید که کدام یک به درد کارتان می خورند. شاید حتی در تشخیص حقایق دچار مشکل شوید. دل تان می خواهد که بر اساس اطلاعات واقعی کارتان را پیش ببرید، اما فعلاً افکار آشفته ی شما مانع مسیر پیشرفت تان شده اند. بهتر است رویه ی خود را تغییر دهید، یعنی جایی که اصلاً حقیقتی وجود ندارد بیهوده خودتان را سرگرم یافتن آن نکنید. اکنون زمان آن است که بذر موفقیت را ابتدا در فکرتان بکارید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

ای صبا گر بگذری بر ساحل رود ارس***بوسه زن بر خاک آن وادی و مشکین کن نفس

منزل سلمی که بادش هر دم از ما صد سلام***پرصدای ساربانان بینی و بانگ جرس

تعبیر:  انتظار زیاد کشیده ای. نمی دانی که آیا او هم تو را دوست دارد یا نه آیا می خواهد تو را ببیند. اضطراب زیادی داری. غصه نخور، عاشقی جز عذاب و درد چیز دیگری ندارد ولی به خاطر عشقت زندگی می کنی. منتظر باش خبر بسیار خوبی به تو می دهند و تو مورد لطف کسی قرار می گیری.

**********************************

 فال روز متولدین مرداد:

امروز حالت رقابتی شما پیش از همیشه خودش را نشان خواهد داد. اما خوشبختانه بسیار هم شاد هستید و کاملا هم رو بازی می کنید. انرژی های مثبت امروز زیاد هستند. می توانید در میان جمع باشید و طوری رفتار کنید تا همه چشم ها به مهارت های شما باشد. اما امروز خیلی هم لازم نیست تلاش کنید، زیرا کاملا در چشم هستید. اما به یاد داشته باشید که همه خودنمایی های شما هم جالب نیست و شاید موجب خجالت بشوند. پس مراقب رفتارهایتان باشید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

ای همه شکل تو مطبوع و همه جای تو خوش***دلم از عشوه شیرین شکرخای تو خوش

همچو گلبرگ طری هست وجود تو لطیف***همچو سرو چمن خلد سراپای تو خوش

تعبیر: تصمیم تان عجولانه است. فریب ظواهر را خورده اید و تمام فکر و ذکرتان را مشغول کرده استو همه ی کارهای مهم زندگی را فراموش کرده و به دنبال مقصود خود به راه افتاده اید. هر چند که کمی مردد هستید ولی حاضرید دست به سوی خطر دراز کنید.

**********************************

فال روز متولدین شهریور:

شما تاحدی نسبت به راهی که در حرفه خود می خواهید برگزینید نامطمئن هستید، برای اینکه رویاهای شما که در ظاهر حقیقی به نظر می رسند، درواقع غیر قابل دسترس هستند. هنگامی که شما چیزهایی را که می خواهید در زندگی داشته باشید اما در زمان حال آنها را ندارید می شمارید، تا حدودی احساس افسردگی پیدا خواهید کرد. زیاد به خودتان و دیگران سخت نگیرید؛ واقع بینی مهم است، اما بدبینی ابداً شما را به هیچ هدفی نمی رساند.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

ای که مهجوری عشاق روا می داری***عاشقان را ز بر خویش جدا می داری

تشنه بادیه را هم به زلالی دریاب***به امیدی که در این ره به خدا می داری

تعبیر: چرا با آزار دادن دیگران لذت می برید و می خواهید بندگان خدا را از هم جدا کنید. اگر می خواهید به آب زلال محبت دست پیدا کنید بهتر است برای وصل دیگران کوشش کنید. از دیگران دل می برید ولی جفا می کنید. سعی کنید دل دیگران را هم برای خودتان حفظ کنید. دیگر خودنمایی کافی است اگر غمگینید تقصیر خودتان می باشد.

**********************************

فال روز متولدین مهر:

دلیلی ندارد که عجله کنید؛ امروز مثل یک قطار ابتدا سرعت حرکت تان کند خواهد بود و به تدریج سرعت خواهید گرفت. اگر از همان اول با سرعت جلو بروید ممکن است به مانع برخورد کنید، آن وقت مجبورید به عقب برگردید و همه چیز را درست کنید. باید به کلیت کاری که انجام می دهید توجه داشته باشید تا تأثیر کارتان پایدارتر باشد. بدانید که اگر درست تصمیم بگیرید پاداش بزرگی در انتظار شماست.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

ای که بر ماه از خط مشکین نقاب انداختی***لطف کردی سایه ای بر آفتاب انداختی

تا چه خواهد کرد با ما آب و رنگ عارضت***حالیا نیرنگ نقشی خوش بر آب انداختی

تعبیر: انسانی عادل و حق بین هستید دل و زبانتان یکی است. اگر کسی خوبی در حق تان کند چند برابر جواب آن خوبی را می دهید. حجب و حیاء شما فرشتگان را حیران می کند. هر چیزی را که طلب می کنید آنا” به دست خواهید آورد. برای کوچکترین نعمت خدا شکر به جا می آورید و در عین خشم و غضب چون آب سرد و زلالید.

**********************************

فال روز متولدین آبان:

شما روز پیچیده ای را پیش رو دارید و دیگران این موضوع را متوجه نمی شوند. چراکه شما موضوعی را پیش خود مخفی نگه داشته اید که فاش کردنش برایتان بهتر است. ترس شما از متهم شدن شاید مهم ترین فاکتوری باشد که به خاطرش سکوت اختیار کرده اید. به جای اینکه این موضوع را پیش خود تجزیه و تحلیل کنید و کارهای خود را توجیه کنید، فقط حقیقت را فاش کنید. شما می توانید با رفتار منطقی خود افراد دیگر را شگفت زده کنید، اما مطمئنا فشاری که روی شما است از این به بعد بیشتر خواهد شد.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

زان یار دلنوازم شکریست با شکایت***گر نکته دان عشقی بشنو تو این حکایت

بی مزد بود و منت هر خدمتی که کردم***یا رب مباد کس را مخدوم بی عنایت

تعبیر: اگر کار را برای رضای خداوند انجام داده ای پس چرا دیگر شکایت می کنی. خداوند مزد تو را می دهد. پیر دانایی راه تاریک تو را با علم خودش روشن می کند ولی راه بسیار طولانی و مقصد دور است. تو از عاقبت گناه باخبری پس چرا گناه می کنی. با توسل به قرآن آبروی ریخته ات بر می گردد.

**********************************

فال روز متولدین آذر:

شما اکنون نمی توانی آهسته و یکنواخت حرکت کنی برای اینکه دیگران خواسته های سنگینی از شما دارند. آنها حتی شاید فکر کنند که شما می خواهید تمام وقتتان را با آنها بگذرانید. حتی اگر شما دوست دشته باشید که در خوشی هایشان با آنها همراه باشید، اما ایده انجام دادن این کار از خود عمل جذاب تر است. با فعالیت گروه خاصی همراهی نکن، اگر فکر می کنی که بعداً از انجام دادن این کار پشیمان خواهی شد.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

دوش از جناب آصف پیک بشارت آمد***کز حضرت سلیمان عشرت اشارت آمد

خاک وجود ما را از آب دیده گل کن***ویرانسرای دل را گاه عمارت آمد

تعبیر: خود را کوچک نشمار. تو فرد بسیار بزرگ و کاردانی در جامعه خواهی شد. در همه حال رو به سوی خدا بیاور که در عین ناامیدی فقط اوست که به تو امید می بخشد. بشارتی به تو می دهند که دل ویران تو را تبدیل به عمارت می کند وقت مناسبی پیش آمده تا از یک معامله سود کلانی ببری.

**********************************

فال روز متولدین دی:

اگر امروز بخواهید ایده هایتان را برای فرد دیگری توجیه کنید، این کار بیشتر از آن چیزی که ارزش دارد از شما انرژی می گیرد. اتفاقاتی که برای شما می افتد به خودتان مربوط می شود نه به دیگران. حتی اگر دوست داشته باشید که دیگران را در آروزهایتان سهیم کنید، احتمالاً آنها ارزش رویاهای شما را درک نخواهند کرد، زیرا کلمات قادر نیستند تا نیرویی را که برای رسیدن به آنها در شما وجود دارد را شرح دهند.

فال حافظ امروز متولدین دی :

گر بود عمر به میخانه رسم بار دگر***بجز از خدمت رندان نکنم کار دگر

خرم آن روز که با دیده گریان بروم***تا زنم آب در میکده یک بار دگر

تعبیر: فرصت های از دست رفته را می خواهی جبران کنی. سبب ساز است و تو موفق خواهی شد. فکر می کنی کسی قدر تو را نمی داند و کارهایت خریداری ندارد اما ناراحت نباش، سرنوشت تو تغییر پیدا می کند، با همت خود می توانی این مسئله را ثابت کنی.

**********************************

فال روز متولدین بهمن:

چیز خنده داری که باید در مورد سعی در خوشحال نگه داشتن همه بدانید این است که در پایان هیچ کس از جمله خودتان راضی نخواهد بود. امروز بالاخره به همه «نه» خواهید گفت و دخالت های بیش از حد اعضای خانواده شما را به سمت لاک تنهایی خودتان خواهد فرستاد. با این حال سعی کنید به چیزهایی که خشم شما را برانگیخته اند دقت کنید و خواهید دید که برخی از آنها آیینه رفتار خودتان هستند. کنار آمدن با دیگران در حالی که احساسات متغیرتان دوباره زنده شده اند کار سختی خواهد بود. اگر عشقتان نیز جزء افرادی است که نمی توانید با آنها کنار بیایید، به رابطه خود فرصت بدهید و کمی تنها بمانید، این برای هر دوی شما بهتر خواهد بود.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

دل و دینم شد و دلبر به ملامت برخاست***گفت با ما منشین کز تو سلامت برخاست

که شنیدی که در این بزم دمی خوش بنشست***که نه در آخر صحبت به ندامت برخاست

تعبیر: ایمانت را قوی تر کن تا از رنج ملامت نجات یابی. گرفتاریت برطرف می شود. اگر در عین غمگینی خندیدی شاهکار کرده ای. کسانی که طرفداری تو را می کنند و از آشوب و غوغا نجاتت می دهند. تغییری در خود و افکارت بده. بدی ها را آتش بزن و بخشندگی را در خود پرورش بده.

**********************************

فال روز متولدین اسفند:

شخصی که شما دنبالش می گشتید امروز می تواند با تشخیص دادن نیروی بخصوص و فوق العاده ای در شما، خوشحالتان سازد. شاید این نیرو به صورت برقی در چشمان شما باشد، برای اینکه شما اکنون انرژی ای را دریافت کرده اید که افق های فکریتان را گسترده می سازد و فکرتان را با تفکرات زیبا انباشته می سازد. وقتی که دیگران به شما توجه می کنند سعی نکنید که زیاد توضیح بدهید؛ اندکی ابهام آنها را در شک و تردید نگه خواهد داشت.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

فاش می گویم و از گفته خود دلشادم***بنده عشقم و از هر دو جهان آزادم

طایر گلشن قدسم چه دهم شرح فراق***که در این دامگه حادثه چون افتادم

تعبیر: بسیار انسان وارسته و با ایمانی هستید و جز بندگی خدا را نمی پذیرید. بارها از دام شیطان به سلامت رهایی پیدا کرده اید. جای شما بهشت برین است. جز خدمت به خلق به چیز دیگریفکر نمی کنید. مورد امتحان الهی قرار گرفته اید. سعی کنید مثل همیشه سربلند از این آزمون بیرون بیایید.

مطالب مرتبط


ویدیو مرتبط :
گزارش تمرین پرسپولیس 15 آذر 94