سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



استقبال از حضور سرمایه‌گذاران خارجی در پروژه‌های صنعت برق


به‌گزارش خبرگزاری فارس، هوشنگ فلاحتیان در آئین آغاز به‌کار پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق با اعلام این مطلب گفت: با توجه به شرایط سیاسی ایجاد شده و نگاه مثبت سایر کشورها به ایران فضای مناسبی برای تعامل موثر بین تولیدکنندگان داخلی و خارجی فراهم شده که امیدواریم در پرتو این تعاملات انتقال تکنولوژی را به داخل کشور داشته باشیم و کیفیت محصولات داخلی را ارتقا بدهیم.

وی افزود: با ظرفیت موجود صنعت برق کشور باید بتوانیم حضور موثری در بازارهای خارجی از نقطه نظر صدور کالاهای برقی و خدمات مهندسی صنعت برق داشته باشیم.

معاون وزیر نیرو ادامه داد: نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق زمینه‌ای را فراهم می کند که شرکت های توانمند داخلی در زمینه تولید ، انتقال و توزیع برق و سازندگان تجهیزات برقی بتوانند با شرکت های خارجی تعامل داشته و در این راستا کیفیت محصولات داخلی را افزایش داده و با همکاری متقابل با آنها در بازارهای جهانی و منطقه ای حضور گسترده تری داشته باشیم.

وی از اعلام آمادگی وزارت نیرو در جهت حمایت از سرمایه گذاران خارجی خبر داد و گفت: وزارت نیرو از حضور کشورها و شرکت‌های خارجی برای اجرای صددرصد پروژه‌های برقی و یا به صورت EPCF یا کلید دردست استقبال می کند.

وی تصریح کرد: در این طرح‌ها ضمانت لازم را برای خرید برق تولیدی از آنها داده می‌شود تا بتوانیم با همکاری شرکت های داخلی و خارجی رسالت خود را در زمینه تامین برق به خوبی انجام دهیم.

انتهای پیام/ک


ویدیو مرتبط :
سرمایه گذاران خارجی در انتظار ورود به بازار سرمایه ایرا