علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



مهدوی‌کیا: پرسپولیس مدعی قهرمانی است/ کار عربستانی‌ها سیاسی است


به گزارش خبرنگار مهر مهدی مهدوی کیا پس از اتمام بازی خیرخواهانه تیمش مقابل کودکان کار با بیان این مطلب افزود: این دیدار تنها کاری خیرخواهانه بود و هدف ما از این مسابقه دستیابی به استعدادهای ناب فوتبال است تا بتوانیم آنها را پرورش بدهیم. دو نفر از کودکان کار عضو تیم نوجوانان ما هستند.

مهدی مهدوی کیا در پاسخ به این سوال که چرا مسئولین تیم های پایه فدراسیون فوتبال در اینجا حضور ندارند، گفت: ارتباط ما با فدراسیون بسیار خوب است و هماهنگی خوبی بین ما وجود دارد و هدف ما پرورش استعدادها به طریقه علمی است تا این بازیکنان در آینده یک فوتبالیست حرفه ای باشند و از آماتوری بیرون بیایند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اردیبهشت ماه سال آینده به آلمان خواهیم رفت و در رده های سنی ۱۱، ۱۲ و ۱۳ سال در سه تورنمنت شرکت خواهیم کرد تا بهترین ها را در این مسابقات انتخاب کنیم.

هافبک پیشین تیم ملی در خصوص حضور محمد رویانیان نیز گفت: وی ما را سوپرایز کرد و من خوشحالم که رویانیان به تماشای این بازی آمد.

مهدی مهدوی کیا درخصوص تهدیدهای عربستان برای فوتبال ایران نیز گفت: امیدواریم فوتبالی ها سیاست را وارد ورزش نکنند زیرا این مسئله به ضرر فوتبال ما خواهد بود و حق ما را در آسیا تضییع خواهد کرد.

وی درخصوص تیم سابقش پرسپولیس نیز گفت: از ابتدای فصل گفته بودم که باید به برانکو زمان داد تا بتواند تیم را درست کند و در حال حاضر می بینیم که پرسپولیس هم زیبا بازی می کند و هم نتایج خوبی کسب کرده و هم آن را می توان یکی از مدعیان قهرمانی در پایان فصل دانست.

هافبک پیشین تیم ملی در خصوص تیم امید نیز گفت: تیم امید راه سختی در پیش دارد و کادر فنی این تیم باید هوشیار باشد. امیدوارم بتواند با بازی های خوبی که مقابل حریفان قدرتمندشان انجام می دهد طلسم ۴۰ ساله را بشکند.

مهدی مهدوی کیا در پایان و درخصوص بازداشت سوشا مکانی گفت: متاسفانه این خبر را که شنیدم بسیار ناراحت شدم و بسیار بد است که عده ای در زندگی خصوصی دیگران دخالت می کنند و امیدوارم این مشکل هر چه زودتر برطرف شده و سوشا به میادین ورزشی برگردد.

دیدار خیرخواهانه کودکان کار و تیم مهدوی کیا که عصر امروز در زمان باباخانی و در حضور برخی مربیان قدیمی و خانواده های زیادی انجام گرفت با نتیجه ۵ بر ۲ به سود تیم مهدی مهدوی کیا به پایان رسید.


ویدیو مرتبط :
‫آکادمی مهدی مهدوی کیا (کیا)در کلن‬‎