ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ماجدی: سر خونه به خونه را در شیراز بریدند


کاپ/ سرپرست تیم خونه به خونه بابل گفت: اینکه یک پنالتی در این زمین گل آلود و در دقیقه 90 گرفته شود ونتیجه را تغییر بدهد شبهه انگیز است.
میرشاد ماجدی درباره شکست تیمش در بازی مقابل فجرسپاسی اظهار داشت:یک ضربه پنالتی در دقیقه 89 علیه ما گرفتند که واقعا جای تعجب داشت.امیدوارم ما اشتباه کنیم ولی به نظرم این صحنه پنالتی نبود.اگر این اتفاق به نفع خونه به خونه رخ داده بود،الان ما را دار می زدند.
وی ادامه داد:از مسولان سازمان لیگ و کمیته داوران می خواهم فیلم این بازی را تماشا کنند.به هر حال ما در این بازی شکست خوردیم اما این را تاکید می کنم برخی افراد که می خواهند تیم ما را زمین بزنند بدانند تیرشان به خطا خواهد رفت.فوتبال داخل زمین انجام می شود اما اینکه یک پنالتی در این زمین گل آلود و در دقیقه 90 گرفته شود ونتیجه را تغییر بدهد شبهه انگیز است.متاسفانه حق مردم مازندارن و مردم خوب بابل ادا نشد.
ماجدی افزود:داور بازی تحت تاثیر نیمکت فجر قرار گرفت.آنها در هر صحنه ای به سمت داور هجوم می بردند و اعتراض می کردند. در انتها هم سر تیم ما را در شیراز بریدند.باز هم از فدراسیون و سازمان لیگ استدعا می کنم نگاه شان را به سمت لیگ یک معطوف کنند تا چنین اتفاقاتی رخ ندهد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
مدیرکل ورزش در رختکن خونه به خونه صحبتهای حاج قاسم وووو